Meleg párok, édeshármas - itt a Calvin Klein szexközpontú kampánya

2015. július 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A divatcégek folyamatosan próbálnak egymásra licitálni, és szezonról szezonra messzebbre merészkednek.

A Calvin Klein egyébként is mindig híres volt az erős vizuális reklámjairól, amelyekből nem hiányzik a szexuális energia sem. Mi az hogy? Nem egy kampányunk billegett már a betiltás határán, de valójában az emlékezetes Brooke Shields reklám óta, minden hirdetésük nagy figyelmet kap. Idén megint tettek róla, hogy beszédtéma legyen a Calvin Klein Jeans reklámja, amely természetsen megint a szex körül bonyolódik.

A fotókat Mario Sorrenti készítette, és a koncepció szerint a képeken szereplő élethelyzeteket valós párbeszédek, üzenetváltások ihlették, és a legkülönbözőbb szexuális identitású párokat vonultatja fel. Meleg, leszbikus, édeshármas, magánzó, mindenki kap egy-egy felvillanásnyi időt.

Természetesen máris eléggé megosztó a reklám, de emiatt a marketingszakemberek cseppet sem szomorúak. Neked mi a véleményed?

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ő lett az X-Faktor győztese 2025-ben, szem nem maradt szárazon a fináléban

Ő lett az X-Faktor győztese 2025-ben, szem nem maradt szárazon a fináléban

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)