Nasha: Ismerd meg az új magyar ékszermárkát!

2012.június.14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A 23 éves Nagy Sarolta a szabadidejében kezdett ékszertervezéssel foglalkozni két évvel ezelőtt. Az ékszerek aztán egyre több ismerősnek tetszettek meg, és egy Swarovski Elements pályázaton is első helyezést ért el, ezért a győri lány úgy döntött, hogy márkát alapít. Ez lett a Nasha, melynek védjegye a letisztult formavilág, és az egyszerű, de extrém megoldások

Letisztult formavilág, egyszerű, de extrém megoldások
Letisztult formavilág, egyszerű, de extrém megoldások

A csodás ékszerek népszerűsítésében az Attrative Models bookere, Frák Péter is nagy szerepet vállalt, aki első látásra beleszeretett a különleges kiegészítőkbe. (Sarolta testvére, Bori ugyanis az Attractive modellje.) Ennek örömére nemrég le is fotózták a márka első kampányát, hamarosan pedig megmutatjuk a teljes kollekciót, amelyet hamarosan boltokban és online is forgalmazni kezdenek.

Addig is nézzétek meg a kampányképeket ide kattintva (a képen Frák Peti már NASHA ékszert visel a 2012-es GLAMOUR Women of the Yearen):

Fotó: Csoboth Edina
Modell: Ida @ attractive
Styling&kreatív: Péter Peszi Frák
Smink: Fazekas Richárd
Haj: Vörös Anett @ microphone hair



Nasha: Ismerd meg az új magyar ékszermárkát!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Itt az újabb bizonyíték, hogy Károly király és Katalin hercegné kapcsolata különleges

Itt az újabb bizonyíték, hogy Károly király és Katalin hercegné kapcsolata különleges

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője