New York-i taxisofőrből lett divatsztárok

2017. december 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Helmut Lang márka lassan 20 éve reklámozza magát a New York-i taxikon, így csaknem ikonikussá vált a sárga autókon világító felirat. Ennek örömére a cég létrehozott egy különleges taxis kapszula kollekciót, melynek kampányához maguk a sofőrök álltak modellt.

Láttad? Mihalik Enikő topless pózol a CR naptárában

A hosszúujjú és kapucnis pulóverekből álló kollekció minimál dizájnnal készült, elöl csak egy pici lógó hátul pedig egy grafikus minta díszíti a darabokat. Bátran mondhatjuk, hogy New York a különböző nemzetek olvasztótégelye, ugyanis a fotón szereplő férfiak közül mindhárman bevándorlóként érkeztek a Nagy Almába egy jobb élet reményében. A fekete kapucnis pulcsiban az 57 éves hondurasi Isaul látható, sárgában az 52 esztendős ecuadori Carlos feszít, míg a 67 éves, görög származású Tony fehér felsőben mosolyog a kamerába.

A márkától egyébként nem újdonság, hogy amatőröket alkalmaznak. Legutóbbi kollekciójuk bemutatójára csakis Instagram hírnévtől mentes modellek léptek a kifutóra.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

glamour plusz ikon Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)