Öt hazai tervezővel indult a második magyar divatmentoring program

2020.november.16.

Újabb öt divattervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség második magyar mentorprogramjában. A képzés célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka működjön és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentorprogramba is.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez. A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és one-to-one meetingek keretein belül fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.

A programban résztvevő designerek – Borbala, OST Konzept, PHILOMÉN, Vengru, VIKTORIAVARGA Budapest – egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.

A program résztvevői olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. A Glamour magazin főszerkesztője, Maróy Krisztina is szerepel a mentorok között. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők, mint például Maróy Krisztina, a Glamour magazin főszerkesztője. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy épp a digitális marketing.

"A program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy továbblépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket. A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállítás és egy kollektív divatbemutató során, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték hazánkat a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Week-en, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet. A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni." – fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.

Ez is érdekelhet

Milyen frizuratrendek várhatóak? Tudd meg a Budapest Hair Show-n!

Milyen frizuratrendek várhatóak? Tudd meg a Budapest Hair Show-n!

Divathírek

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla

Monitor

A maszk alatt: híres hollywoodi szörnyek, és akik a maszk alatt voltak

A maszk alatt: híres hollywoodi szörnyek, és akik a maszk alatt voltak