Te érted mi akar ez lenni? Perverz reklámmal jött ki a divatmárka

2017.szeptember.29.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Volt a ´90-es évek második felétől egy korszak a divatban, amikor egymást érték az igencsak explicit szexuális üzeneteket a hirdetésekben.

Már sokszor megírtuk, hogy Tom Ford például a Gucci élén nagy mestere volt az ilyen nagy vitákat, nem egyszer betiltást hozó, provokatív reklámoknak. Azóta, ha nem is tömegével, de azért időről-időre felbukkan néhány botrányos hirdetés, Tom Ford például azóta sem tagadja meg magát. A provokatív kampányok ezzel együtt is visszaszorultak, most a Loewe márka azonban némileg borzolni fogja szerintünk a kedélyeket a 2018-as tavasz-nyári hirdetéseikkel.

A márka Steven Meisel divatfotóst kérte fel egy művészi sorozat elkészítésére, Pat McGrath sminkmester álmodott a gyümölcsös kompozíciókhoz passzoló make-upot. A kampány modellje, a gyönyörű Vittoria Ceretti, aki nagy kedvenc mostanság. A szépség az arcát adja a hirdetéshez, de a száját nem, azt ugyanis félbevágott gyümölcsök helyettesítik a Loewe reklámjában. Hát, nem tudjuk, ki mire gondol a képeket elnézve, de, hát szóval értitek...

Loewe kampány Vittoria Cerettivel
Loewe kampány, Steven Meisel
Loewe kampány
Loewe kampány 2018 tavasz-nyár
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője