Mutatjuk, miért válaszd a sokszínű Plié márka ruháit!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Szeretünk olyan magyar márkákról írni, amelyek népszerűségüket a bennük rejlő egyediségnek köszönhetik. A PLIÉ magyar márka magas minőség iránti szenvedélye és letisztult, számos testalkatra elérhető méretpalettája már alapvetően izgalmas, és jó bizonyíték arra, hogy nem kell kompromisszumot kötni, ha valaki egyszerre szeretne divatos és fenntartható lenni.

Neked van már PLIÉ darabod?
Neked van már PLIÉ darabod?
Fotó: Kecskés Márton

A PLIÉ 2020-ban született meg, Závodszky Dalma és Mihályfi Zsófi ötletéből. A lányok csapata később Bihari Virággal bővült, így már hárman felelnek a márka sikeréért. „A PLIÉ a balett egyik alapmozdulatát takarja, jelentése hajlékony, hajlított. Közel áll hozzánk a műfaj, innen jött az ötlet. A márkanévvel szerettünk volna a nők alkalmazkodókészségére reagálni – fontos, hogy könnyen tudjunk a mindennapokban számos szerepben helyt állni, egy napon belül akár többször is „átváltozni”, mindezt kellő könnyedséggel és hajlékonysággal.” – mesélik a lányok az interjúnk során.

HIRDETÉS
Modell: Axente Gréta
Fotó: Kecskés Márton

Mit vegyek ma fel? PLIÉT!

A PLIÉ a “Mit vegyek ma fel?” kérdést hivatott megválaszolni. Szinte minden darabja minden alkalomra viselhető és külön dicséret a lányoknak ezúton is a méretek és a fazonok sokszínűségéért. A PLIÉ ruhák kollekciókról kollekcióra kigészítései az előzőeknek, így könnyedén megújíthatod ruhatárad szezonról szezonra, mindössze egy új, jól megválasztott darabbal.

Mi a nagy Adidas x Stan Smith sikersztori titka?

Mi a nagy Adidas x Stan Smith sikersztori titka?

A PLIÉ-t egy, a nőknél gyakran felmerülő kihívás keltette életre: mit vegyünk fel ma? Úgy láttuk, hogy a magyar tervezői palettáról hiányzik egy olyan márka, ami magas minőségben kínál letisztult, „minimál” stílusú, főként alapdarabokat, amik könnyedén párosíthatóak egymással.” A méreteket tekintve pedig „a kezdetekben a márka része volt a méretes ruhakészítés is, azonban a mindennapi, ready-to-wear termékekre nagyobb igény volt. Az irányváltás mellett a tavalyi évben számos egyéb változáson is átesett a márka: új arculatot kapott, a méretre készülő ruhákat felváltotta a saját varroda, és mára 36-42 méretben készítjük a PLIÉ ruhákat.” – magyarázzák a lányok.

Modell: Papp Charlotte
Fotó: Kecskés Márton

A márka évente két kollekciót mutat be a nagyközönségnek, amelyek letisztult, elegáns, minimalista jegyekkel ellátott ruhákat foglalnak magukban. Természetesen a magas minőség és a természetes alapanyagok garantáltak, a lányok elmondása szerint a márkájuk ezért is olyan népszerű. A másik ok, amiért a PLIÉ kedvelt a vásárlók körében nemcsak a már említett méretekben rejlik, hanem a stílusban, ahogy a lányok alkotnak. A ruhákat bárki viselheti, mert időtlen, könnyen kombinálható és kényelmes darabokról beszélünk. „A PLIÉ célja, hogy minden nő egyedi szépségét, egyediségét és karakterét előtérbe helyezze és kiemelje azokat. A ruhadarabok letisztult egyszerűségükkel hangsúlyozzák minden nő saját értékét.” – egészítenek ki a lányok.

A PLIÉ következő kollekciója márciusban érkezik: „A hamarosan debütáló SS23 kollekciónk a márka egy évvel ezelőtt indult történetének folytatása, ami a megújult arculatunkkal kezdődött. A PLIÉ vizuális világa több szezonon keresztül zajló időutazásra invitál minden érdeklődőt, a XX. század meghatározó design és divat elemein keresztül. A márciusban megjelenő kollekció is az emberi érzésekre és az egyéneket összekötő közös emlékek fontosságára, kollektív tudatára fókuszál. Színeiben megmaradnak a kissé mosott, pasztell árnyalatok, de az alapszínek és az állandó stílusjegyek mindig megtalálhatóak a kollekcióinkban. Az aktuális kollekciót a 60-70-es évek építészeti irányzatai, a korszakot meghatározó épületek, ezekhez kapcsolódó berendezési tárgyak, bútorok, kárpitok inspirálták.

Modell: Axente Gréta
Fotó: Kecskés Márton

Környezettudatos divat

A magas minőség és a természetes anyagoknak köszönhetően lett népszerű PLIÉT viselni, ám manapság nem mehetünk el szó nélkül a fenntarthatóság kérdése mellett sem, hiszen egy kis helyi márka esetében, ha kiemelt szerepet kap a fenntarthatóság, akkor véleményem szerint sokkal értékesebbé válik. Ha olyan időtlen, természetes anyagokból készült, minőségi darabokba invesztálunk, amelyek évekig ott lesznek a szekrényünkben, akkor nemcsak a pénztárcánk fogja megköszönni, hanem a természet is. Persze ehhez elengedhetetlen, hogy a vásárlók tisztában legyenek stílusukkal, testükkel, önmagukkal és tudják, mire van szükségük, így nem – vagy csak ritkán – esnek abba a hibába, hogy olyan dolgot szereznek be, amelyet nem hordanak eleget vagy mégsincs rá szükségük.

Megérkezett a hooded staff. eddigi legizgalmasabb kollekciója

Megérkezett a hooded staff. eddigi legizgalmasabb kollekciója

Ez mára sajnos egy nagyon elhasznált fogalommá vált a köztudatban. Sokan fenntarthatónak gondolnak nem éppen természetes és fenntartható dolgokat. A PLIÉ darabok anyaghasználatában fontos, hogy főként természetes alapanyagokat használunk. Nem csak azért, mert fenntarthatóbb, hanem mert egyúttal sokkal kényelmesebb, kellemesebb érzés ezeket a darabokat viselni a mindennapokban. A természetes anyagokban lélegzik a bőrünk és sokkal nemesebb a küllemük is. Egy gardrób attól lesz fenntartható, ha időtálló és szeretett ruhadarabokból áll össze. Érdemes a vásárláskor tudatosan dönteni és átgondolni, hogy az adott termékre mennyire van szükségünk, és ha megvásároltuk, akkor vajon az a minőség hosszú távon ki fog-e tartani.” – vélekednek a lányok a témáról.

Ráadásul helyi tervezőktől vásárolni szintén sokkal fenntarthatóbb, mint a fast fashion. A magyar divatpiac szerencsére bővül és egyre több minőségi terméket készítő márkával találkozhatunk. „Egyre szélesebb és nagyobb választékban találunk itthoni tervezőket, ami nagyon jót tesz a divatiparnak, azonban sajnos ettől függetlenül is nehéz a fast fashion nyomása mellett érvényesülni. Ez egy hosszú folyamat – át kell ültetnünk azt a gondolatot a tömegekbe, hogy ne az olcsóbb, silányabb minőségű termékek felhalmozása mellett döntsenek, hanem kevesebb, jó minőségű, etikusan gyártott ruhával színesítsék a gardróbjukat.” – vallják a PLIÉ tervezői.

Modell: Papp Charlotte
Fotó: Kecskés Márton

A PLIÉ népszerűsége szerencsére töretlen, a márka pedig a külföldi vásárlókat is megcélozza, így természetesen számos örömteli visszajelzés éri őket: „Sok olyan apró öröm ért már bennünket, ami sokáig emlékezetes marad számunkra, például rengeteg vásárlótól kapunk személyes levelet, hogy mennyire örül, hogy ránk talált. Emellett minden egyes megrendelést vagy vásárlást egy újabb elismerésként és örömként élünk meg. 2023 a gazdasági helyzet miatt nagyobb kihívásokat állít elénk, de pozitívak és bizakodók vagyunk. Idén nagyobb hangsúlyt fektetünk az online jelenlétünkbe mind itthon, mind pedig külföldi platformokon. Az első megrendeléseink már be is érkeztek a tengerentúlról. Ez hatalmas visszaigazolás számunkra, egy újabb dimenzió nyílt meg előttünk.

Ezeket olvastad már?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Drámai pillanatok a Sztárban Sztár All Starsban: két nagy esélyes is az elődöntő előtt búcsúzott

Drámai pillanatok a Sztárban Sztár All Starsban: két nagy esélyes is az elődöntő előtt búcsúzott

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Katy Perry és Michele Morrone káprázatosak az új Dolce&Gabbana kampányfilmben (x)

Katy Perry és Michele Morrone káprázatosak az új Dolce&Gabbana kampányfilmben (x)

Ezért őrül meg most mindenki az Etele Plázáért: nézd meg, mi vár rád! (x)

Ezért őrül meg most mindenki az Etele Plázáért: nézd meg, mi vár rád! (x)

Ezt neked is látnod kell: itt a Kazar új őszi-téli kollekciója (x)

Ezt neked is látnod kell: itt a Kazar új őszi-téli kollekciója (x)

3 tipp, melyekkel pénzügyileg is tudatos maradhatsz a Glamour-napok alatt (x)

3 tipp, melyekkel pénzügyileg is tudatos maradhatsz a Glamour-napok alatt (x)