Saját márkáját reklámozza a punknagyi

2009.február.19.

Vivienne Westwood esetében már megszokhattuk, hogy szíve szerint mindig járatlan utakat választ és tesz arra a marketinges, reklámos ideológiára, miszerint fogd meg úgy a vásárlókat, hogy azok könnyen azonosulni tudjanak a látott imázzsal. Nehéz a brit királynő által is kitüntetett, nagymamakorú dizájnerrel azonosulni, mégis, ha valaki a lelke mélyén rebellis, márpedig ugye sokan vagyunk ilyenek, akkor üt a reklám. Kiegészítő vonalának kampányfotói már felbukkantak a divatmagazinokban.

Ez is érdekelhet

Te is házi kedvenced nevét használod jelszóként? Mutatjuk, hogyan hozz létre igazán biztonságos jelszót

Te is házi kedvenced nevét használod jelszóként? Mutatjuk, hogyan hozz létre igazán biztonságos jelszót

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: a Kos új embereket ismer meg, az Ikreket csalódás érheti

Napi horoszkóp: a Kos új embereket ismer meg, az Ikreket csalódás érheti

Divathírek

Ismét itt az aranyláz - ezek a legdivatosabb ékszerek most

Ismét itt az aranyláz - ezek a legdivatosabb ékszerek most