Sokkrocker pózol a luxusmárkának

2013.március.30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hedi Slimane alaposan felforgatja az egyik legpatinásabb francia márkát.

A fotós-divattervező amióta átvette a luxusmárka vezetését, levágta az Yves nevet a Saint Laurent elől, és új irányt igyekszik adni a divatháznak. Slimane védjegyekének számító monokróm, nyomasztó világot a szakember a fotóiról a ruhákra is igyekszik átmenteni. Sötét víziójához igazítja a Saint Laurent hirdetéseit is.

Ilyen előzmények után valójában nem meglepő, hogy legújabb reklámarcuk a sokkrocker, Marilyn Manson lett. A pokolbéli utazáshoz készült fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz valóban jól passzol a magát a szórakoztatóipar Antikrisztusaként reklámozó Manson. Másfelől azonban a márka vevői mégsem metálrajongó tinédzserek, és valószínűleg kevésbé találják vonzónak a korábban Biblia-tépkedéssel is hírnevet szerző énekest. Te mit szólsz a Saint Laurent új arcához?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: Az Ikrek húzza meg a határait, a Skorpió anyagi elismerésre számíthat - április 19.

Napi horoszkóp: Az Ikrek húzza meg a határait, a Skorpió anyagi elismerésre számíthat - április 19.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője