Taylor Swift a fiatal nőkért kampányol

2014.február.8.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Taylor Swift immáron negyedik alkalommal tér vissza az amerikai szabadidő és sportcipő márka, a Keds arcaként. A kampány nem csak a cuki, színes cipőkről szól, melyek reklámozásához tökéletes a énekesnő, hanem a fiatal lányokat akarják vele bátorságra és önbizalomra bírni, mindezt Taylor Siwft vagány és merész személyiségével illusztrálva.

Taylor Swift
Fotó: Keds

Az amerikai popsztárnak nem ez az első együttműködése egy márkával, szerepelt már a CoverGirl kampányában, a Diet Coke pedig az arcának választotta tavaly, illetve két saját parfümmel is rendelkezik már.

A kampány a Keds új projektjével áll összeköttetésben, mely arra hivatott, hogy különböző képzési programokkal támogassa a fiatal nőket Amerika szerte. A kampány honlapján ezen kívül még találhatunk stílustanácsadást és inspiráló személyes történeteket is. A közös együttműködésbe még terveznek egyéb elemeket is bevenni, mint például ösztöndíjakat és mentorprogramokat, mindezt a fiatal nők segítése és önbizalom-növelése érdekében.

Taylor Swift

Érdemes átböngészni a Brave FONT color=#ff0000 face=Arial>Life Project oldalát

Taylor Swift

Kattints az inspiráló kampányvideóra, melyben Taylor Swift elárul egy titkot a dalírásának módjáról is:

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nem is gondolnád, milyen bizarr dolgokat rejtenek az eltűnt bőröndök

Nem is gondolnád, milyen bizarr dolgokat rejtenek az eltűnt bőröndök

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője