Taylor Swift a fiatal nőkért kampányol

2014.február.8.

Taylor Swift immáron negyedik alkalommal tér vissza az amerikai szabadidő és sportcipő márka, a Keds arcaként. A kampány nem csak a cuki, színes cipőkről szól, melyek reklámozásához tökéletes a énekesnő, hanem a fiatal lányokat akarják vele bátorságra és önbizalomra bírni, mindezt Taylor Siwft vagány és merész személyiségével illusztrálva.

Taylor Swift a fiatal nőkért kampányol
Fotó: Keds

Az amerikai popsztárnak nem ez az első együttműködése egy márkával, szerepelt már a CoverGirl kampányában, a Diet Coke pedig az arcának választotta tavaly, illetve két saját parfümmel is rendelkezik már.

A kampány a Keds új projektjével áll összeköttetésben, mely arra hivatott, hogy különböző képzési programokkal támogassa a fiatal nőket Amerika szerte. A kampány honlapján ezen kívül még találhatunk stílustanácsadást és inspiráló személyes történeteket is. A közös együttműködésbe még terveznek egyéb elemeket is bevenni, mint például ösztöndíjakat és mentorprogramokat, mindezt a fiatal nők segítése és önbizalom-növelése érdekében.

Taylor Swift
Taylor Swift

Érdemes átböngészni a Brave FONT color=#ff0000 face=Arial>Life Project oldalát

Taylor Swift
Taylor Swift

Kattints az inspiráló kampányvideóra, melyben Taylor Swift elárul egy titkot a dalírásának módjáról is:

Ez is érdekelhet

Az okos az új szexi! Minden, amit a szapioszexualitásról tudnunk kell

Az okos az új szexi! Minden, amit a szapioszexualitásról tudnunk kell

Szépséghírek

Ezek az alkoholos italok a legrosszabbak a bőrnek

Ezek az alkoholos italok a legrosszabbak a bőrnek

GLAMOUR Horoszkóp

Ez a luxusmárka passzol hozzád a csillagjegyed alapján

Ez a luxusmárka passzol hozzád a csillagjegyed alapján