A divat Google-jei: sosem volt még ilyen egyszerű a vásárlás!

2018.október.22.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Glamour-napoknak vége, de ez nem jelenti azt, hogy le kell mondanunk a shoppingolásról, sőt! A legújabb intelligens keresőoldalak egy új szintre helyezik a vásárlás élményét.

Divat-kollázs
Fotó: Ivett Zahorján

Összeszedtük kedvenc divattal kapcsolatos gyűjtőoldalainkat, melyek segítségével hipp-hopp összeállíthatjuk álomgardróbunkat saját igényeink szerint, és egyúttal divatfanatikus ismerőseink karácsonyi ajándékairól is gondoskodhatunk.

Őrületes húzás: a MANGO őszi-téli kollekciója visszavezet bennünket az ŐSERŐHÖZ

Őrületes húzás: a MANGO őszi-téli kollekciója visszavezet bennünket az ŐSERŐHÖZ

TAGWALK

Az egykori stylist, Alexandra Van Houtte által alapított TAGWALK több mint 2800 kulcsszóval segít abban, hogy a legkülönfélébb divattopikok és divattermékek közt böngészhessünk. Márkanevekkel, trendekkel, városokkal, szezonokkal, sőt anyagokkal és színekkel kapcsolatban is keresgélhetünk, bármilyen eszközről. Digitális adatbázisában szuperstílusos ruhák, kiegészítők és cipők széles választékát találjuk. A TAGWALK célja, hogy a lehető legspecifikusabb módon célozhassuk be a vágyott darabot és akár a szezonális divatbemutatókon látott trendek, ruhák sűrűjében is megtaláljuk kedvenceinket.

LYST

2010-ben Chris Morton elindította az egyik legnagyobb e-kereskedelmi weboldalt. Szerinte a mai világban a ruhák és kiegészítők több ezer webhelyen szóródnak szét, ami nehezíti a kényelmes shoppingolást. A LYST a maga 12.000 tervezőjével és üzletével viszont megváltoztatja vásárlási szokásainkat. A website olyan nevekkel dolgozik, mint például a Burberry, a Valentino, az Alexander McQueen, a J. Crew, a Lane Crawford, a Saks Fifth Avenue, a Harrods és a Neiman Marcus.

Divat-kollázs
Fotó: Ivett Zahorján

GLAMI

A GLAMI filozófiája szerint a vásárlás a divat sűrűjében tett izgalmas felfedezés, aminek egy különleges élménynek kell lennie. Okos, személyre szabott és komplex megoldásaival számos stílust, trendet és márkát képvisel. Nem véletlen tehát, hogy a shopaholic vásárlók kedvenc felületévé vált az elmúlt években. A GLAMI nem csupán egy gyűjtőoldal. Fontos számára az eltérő ízlések, stílusok feltérképezése, és az, hogy maga a böngészés se unalmas kattintgatás legyen. Ja, és tudtátok, hogy a cég nemrég ünnepelte egyéves születésnapját a magyar piacon? Ha még félve rendeltek külföldi oldalakról, mindenképpen a GLAMI-t ajánljuk ahhoz, hogy elkezdjétek a divatkeresők felfedezését.

Divat-kollázs
Fotó: Ivett Zahorján

ShopStyle

Keresd meg, találd meg, majd szeress belé! – írja a ShopStyle weboldala. És úgy tűnik, ez tényleg ilyen egyszerű. A ShopStyle egy egyedülálló és minden ízében stílusos életmódoldal, mely a szépségápolás, a home decor és a divattermékek széles palettáját hozza el nekünk. A böngészés mellett el is menthetjük kiszemeltjeinket és folyamatosan friss információkat kaphatunk a bőséges kínálatról.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Emlékszel Draco Malfoy-ra a Harry Potterből? Így néz ki ma a színész

Emlékszel Draco Malfoy-ra a Harry Potterből? Így néz ki ma a színész

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)