Molly, A táska, amit most mindenki a kezében akar tartani

2021. június 6.
Ez a cikk több mint 6 hónapja frissült utoljára, a benne lévő információk elavultak lehetnek.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hogy miért is A táska? Az amszterdami tervező igencsak frappánsan álmodta meg a vegán táska brand nevét. Elinor Glyn saját nevét csak megtoldotta a jelzővel, ami a táskák istennőit szokta jellemezni: IT. Ez a jelző azokat a darabokat illeti meg, amik egyszerűen kellenek, „A” táskák.

A GLYNIT 2020-ban indult hódító útjára. Elinor láthatóan merészen nyúl a formákhoz és színekhez, de a dizájn minden esetben az IT táska életérzést közvetíti. A legfőbb ambíció a tervező számára, hogy egy átgondolt, kultikus formavilág, játékossággal, minőséggel párosuljon, elérhető és tudatos legyen.

A vegán Molly táskát a 90-es évek inspirálta, és meg is kapott minden kis részletet, ami a korszakra jellemző. A csillogó lakk felület hat pompás színnel emlékezik az évtized divatjára.

A világ influenszereinek jelenlegi top darabja a Molly, érdemes ellesni tőlük, mikét is bánnak a hat színárnyalattal. Ismerd meg a hat színt hat stílusban.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ő lett az X-Faktor győztese 2025-ben, szem nem maradt szárazon a fináléban

Ő lett az X-Faktor győztese 2025-ben, szem nem maradt szárazon a fináléban

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)