A H&M a 90-es évek ikonikus deszkás márkájával, a No Fear-rel készített közös kollekciót

2021.október.13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

2021 őszén a H&M együttműködik az ikonikus amerikai deszkás és utcai viseletet gyártó márkával a No Fear-rel, mellyel megfordítja a narratívát és újradefiniálja a félelem fogalmát napjaink fiatalságának szerte a világon. A félelem lehet király, az erőnk forrása, egy kezdőrúgás a korábban fel nem fedezett potenciál számára. Az 1989-ben létrehozott – majd az 1990-es és 2000-es években a népszerűsége csúcsán lévő – No Fear márka most újra elérhető, és a The Skate Kitchen segítéségével nőiesebb nézőpontból közelíti meg a divatot. Ők egy New York-i lányokból álló deszkás csapat, akik társtervezőként vettek részt a kollekció létrehozásában és a kampány sztárjai lettek. A kollekció játékosan variálja az oversized és a testhez álló sziluetteket a felturbózott alapdarabokkal és a feltűnő logókkal, illusztrációkkal. A No Fear x H&M 2021. október 14-től elérhető világszerte üzleteinkben és a hm.com oldalon.

A H&M a 90-es évek ikonikus deszkás márkájával, a No Fear-rel készített közös kollekciót
Fotó: h&m

A kollaboráció feleleveníti a „No Fear” mentalitást egy progresszív és befogadó generáció hölgyei számára. Mindezt 23 különböző terméken keresztül teszi, amelyek között megtalálhatók pólók, crop toppok, ingek, pulóverek, kapucnis pulcsik, kötöttek, egyetemi stílust idéző dzsekik, melegítőszettek és kényelmes alsók, mind-mind grafikus illusztrációval. 11 olyan kiegészítő is került a kollekcióba, mint a táskák, beanie-k, tornacipők, sálak és matricák. A fő színpaletta az élénk zöld, fekete és a fehér, míg a The Skate Kitchennel együtt készült szettek színei a bézs, a khaki, a zöld és a koptatott fekete.

A The Skate Kitchen tagjai Rachelle Vinberg, Ajani Russell, Ardelia „Dede” Lovelace, Moonbear, Brenn Lorenzo és Jules Lorenzo. Közösen szót emelnek az elfogadás mellett azzal a céllal, hogy egy egyenlőbb világot hozzanak létre, nem félnek szembe nézni a kihívásokkal és szívesen próbálnak ki új dolgokat és teszik őket sajátjukká.

„Mindenki fél valamitől, de a No Fear gondolkodásmód arról szól, hogy nézzünk szembe félelmeinkkel és szálljunk szembe velük,” mondta Rachelle Vinberg, a The Skate Kitchen egyik tagja.

Fotó: h&m

„Annyira jó érzés, hogy újra a boltokba kerül a No Fear egy H&M-es kollaboráció keretein belül, amelynek egyes darabjainak megtervezésében a The Skate Kitchen is segített! Különösen büszkék vagyunk arra, hogy átadhatjuk gondolatainkat a következő generációnak és arra bíztathatjuk őket, hogy legyenek önmaguk és harcoljanak azért, amiben hisznek, hiszen a „No Fear” hozzáállás mindig segít,” mondta Hamish Morjaria, a No Fear márka egyik vezetője.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy együtt dolgozhattunk a No Fear és a The Street Kitchen csapatával ebben a magabiztosságot és erőt sugárzó kampányban. A sziluettek egyszerre tartalmaznak oversized és szűkebb fazonokat laza, uniszex hatással, míg a grafikus logó és az egyetemi stílust idéző vonások kulcsfontosságúak. Reméljük, az üzenetünk világszerte eljut majd a fiatalok szívéhez – te írd a saját szabályaid és ne hagyd, hogy a félelem az álmaid elérésének útjába álljon” mondta Emily Björkeheim, a H&M Divided részlegének vezető tervezője.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez most komoly? Játszmába kezdett a palota Meghan Markle bejelentése után

Ez most komoly? Játszmába kezdett a palota Meghan Markle bejelentése után

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője