Különleges fotókon a Mango új, 1970-es éveket idéző kollekciója
Szponzorált tartalom
A hetvenes évek, évek, csipke, bőr, bársony – a Mango egy igazán különleges fotósorozattal nyitotta meg az ünnepi szezont! A képek nem stúdióban készültek, hanem egy baráti vacsora alkalmával, az eredmény pedig eszméletlenül menő lett!
Ezeket láttad már?
A kiadvány nem csupán a művészetet, hanem a barátságot és a közösen eltöltött időt is ünnepli. Az est házigazdái a Jones-nővérek voltak: Quentin Jones művész és fotós, Jemima Jones pedig a londoni Tart catering cég alapítója. Ők hívták át hat közeli barátjukat egy könnyed vacsorára, hogy üdvözöljék az ünnepi szezont, emellett pedig olyan fotókat készítsenek, amelyekkel mindenkit inspirálhatnak.
A vacsoravendégek természetesen a divat és a kulturális élet nagy nevei közül kerültek ki. Waris Ahluwalia, a tervező és színész; Greta Bellamacina színésznő, és költő. A vacsorára elkísérte férje, Robert Montgomery is, aki elismert grafikus. Ott volt még Sofía Sánchez de Betak, aki a Mango nagykövete, emellett kreatív igazgató, Hikari Yokoyama, művészeti és formatervezési tanácsadó, valamint Kit Butler modell is.
A férfiak számára a szezon legfontosabb darabjai a dzsekik és a keresztezett kabátok.
A fotókat a neves fényképésznő, Cass Bird készítette Londonban, a célja pedig az volt, hogy a barátokkal együtt töltött éjszakák esszenciáját közvetítse. A közösség értéke áthatja a Mango minden tevékenységét, így az együtt töltött idő és a saját identitás mindig része a kampányok által közvetített üzenetnek.