Történelem, sport, divat - Ilyen a La Martina

2013. november 13.
Ez a cikk több mint 6 hónapja frissült utoljára, a benne lévő információk elavultak lehetnek.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A La Martina márka a lovaspóló sport nemzetközileg elismert ikonja. Az argentin cég a '80-as évek óta gyárt magas minőségű pólófelszereléseket és ruhákat, és jelen van Észak-, Közép- és Dél-Amerikában, Európában, a Közel-keleten és Délkelet Ázsiában több mint 70 exkluzív üzlet fenntartásával többek között a következő városokban: Buenos Aires, Palm Beach, St. Tropez, Milan, Lyon, Porto Cervo, Capri, Dubai, Doha és Kuala Lumpur.

A La Martina a Nemzetközi Pólószövetség, az Argentin Pólószövetség és más nemzetközi szervezetek hivatalos szállítója. Rengeteg nemzeti válogatott mellett a Harvard, Yale, Oxford, Cambridge és a mumbai-i College of St. Xavier egyetemi csapatait is a cég látja el felszereléssel.

Történelem

A La Martinát Lando Simonetti, egy olasz származású argentin üzletember alapította 1985-ben, miután hazatért az USA-ból, ahol addigi divatipari karrierjét alapozta.

Mivel fiatalkorában lelkes pólójátékos volt, látta mekkora lehetőséget rejt a profi játékosok magas minőségű felszereléssel való ellátása. Nyergek és csizmák gyártásával kezdte, majd a választék hamarosan kiegészült ingekkel és sisakokkal is. 1985-ben, a cég hivatalos megalakulásakor nyílt az első márkabolt Buenos Aires bevásárló negyedében, mely máig működik.

A '90-es években a La Martina saját csapatot alapított, mely az argentin bajnokságokban indult, különös tekintettel az argentin Open-re, mely a világ legnagyobb és legelismertebb pólóeseménye. A csapat első szponzora az Alfa Romeo volt. Ezt követően a legismertebb argentin játékosok és csapatok váltak a La Martina törzsvásárlóivá, és igényeltek speciális mezkollekciókat klubjaik számára. Ahogy Argentína a lovaspóló Mekkájává vált, üzlettulajdonosok és csapatok vándoroltak Buenos Airesbe hogy a ruházati termékek viszonteladóivá váljanak.
A kollekciók kiegészítéseképpen 2010-ben megalkottuk óra, parfüm és bőr kiegészítőinket.

2010 novemberében megnyílt a második nagy La Martina márkabolt az Emirates Mallban, követve a korábbi Dubai Mall hagyományait.

2011 decemberében nyitott Afrika és a Földközi tenger első és egyetlen La Martina üzlete a casablancai Morocco Mallban. A Valiram Group luxusáru-forgalmazóval együtt nyílt meg Kuala Lumpur-i márkaboltunk a Pavilion KL-ben, 2012 novemberében.

2013-ban is számos új üzlet nyitását tervezzük.

2013 Ősz-Tél - Colleccion Privada kollekció
A kollekció már második éve jelenik meg, tisztább, egyszerűbb és kifinomultabb vonalaival elsősorban a pólóbajnokság nézőinek készült, az argentin pampák vidéki atmoszféráját idézi.

Darabjai tökéletesen körülölelik viselőjüket, magabiztosságot és kényelmet nyújtanak, kis részleteik pedig tovább fokozzák kifinomultságukat. Karakterisztikus színeik természetesek és teltek: a sötétbarnától a bézsig terjednek, kiegészítve a szürke összes árnyalatával.

Felhasznált anyagaink puhák és kényelmesek, a szenvedélyes lovaspóló-szurkolóknak készültek: a piké és tweedzakók a kollekció főszereplői, kiegészítve finom kötöttárukkal. Melanzs pulóverek bőr részletekkel, dzsörzé és pamut darabok egyszerű színekben, három különböző mintával, részletgazdag ingek különböző gallér- és mandzsettaváltozatokkal és változatos mintákkal – ezek alkotják a kollekciót mely a következő szezonok során folyamatosan bővülni fog.
Ebben az új kollekcióban Argentína és Patagónia népszerű színei keverednek: smaragdzöld, rozsdabarna és bordói vörös a gyapjúcérnákon és a hímzéseken, különböző tematikákon keresztül feldolgozva:

Basicos: a La Martina valódi dísze ez a tökéletes és alapvető kollekció, a létező legjobb anyagokból és legátgondoltabb részletekkel. Gyapjú galléros pólók szűk szabással, széles színválasztékban, bordázott szövetből készült ingek és cipzáras pulóverek vidám és élénk színekben.
Eventos: galléros pólók, pulóverek és ingek a legfontosabb lovaspóló-eseményekre.
Denim: farmernadrágok klasszikus szabással, melyeket koptatott bőr címke tesz egyedivé.
Banderas: szintén az angol zászlót emeli a középpontba, ezzel válik megkerülhetetlenné a későbbi kollekciókban.


És végül a teljesen új luxuskollekció, a Black szűk szabással és olyan sötét színekkel, mint a szürke és fekete.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Versengő, agresszív vagy elkerülő? Neked milyen a konfliktus-stílusod egy párkapcsolatban?

Versengő, agresszív vagy elkerülő? Neked milyen a konfliktus-stílusod egy párkapcsolatban?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)

B. Nagy Réka: „Az internet komoly veszélyeket is rejt magában” (x)

B. Nagy Réka: „Az internet komoly veszélyeket is rejt magában” (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)