Felejthetetlen illatok!

2009.május.5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Mitől jó egy parfümreklám? Erre a kérdésre ugyan nem tudunk pontos választ adni, de kiválogattuk azokat, amelyekről azt gondoljuk, hogy felejthetetlenek, hogy miért? Mert sejtelmesek, erotikusak, fülledtek, mert vidámak, igazán mindenféle reklámszpotot összeválogattunk nektek, olyanokat, amelyeket érdemes újra felidézni, vagy éppen megismerkedni velük. Legendás modellek, tehetséges rendezők és felejthetetlen illatokat őrző gyönyörű üvegcsék: a 10 legjobb parfümreklám a GLAMOUR szerint! Íme az első rész! Az alcímekre kattintva megnézhetitek a reklámfilmeket!

chanel-nicole-200x-d00003159b9efd375d2a7.jpg

rabanne-1-million-200x-d0000315Ad2f77a15ed1e.jpg

Mire vágyik a férfi, ha sok pénze van és mindent megkaphat? A rendező, Paul Gore szerint a 1 million parfümre. Ennek megfelelően Paco Rabanne legutóbbi férfi illatának reklámjában nem is szerénykedett a gazdagsággal járó élet bemutatását illetően. A képernyőn megjelenik Matt Gordon, az aranyifjút játszva, aki istenien néz ki és mindent megkaphat. Talán ezért kapta a kampány a Just Click álnevet is, hiszen minden csettintésre történik. Az egész film fekete-fehér, egyetlen színes mozzanat van, amikor beúszik a parfüm. Bár jellegzetes üvege, amely egy aranytömböt formál, a parfümériákban már messziről kiszúrható. A kampány tartozó kis érdekességet kár lenne kihagynotok, ugyanis ha elugrotok http://1million-search.com/uk/, akkor rögtön a virtuális hírességek világában érezhetitek magatok. Annyi a dolgotok, hogy beírjátok a neveteket és hosszú oldalakon keresztül rólatok szól majd minden. A filmhez tartozó zseniális zenét sokan próbálták korábban levadászni, ezért most eláruljuk, hogy a Chemical Brothers Do It Again számáról van szól, méghozzá egy Ali Love-val közös verzióban.

sjp-covet-200x-d0000315Dc6b5d3c9e53a.jpg

http://www.glamouronline.hu/glamtvdivatbemutatok/?element=1sid=164cid=1 Sarah Jessica Parker első parfümjének gyors sikerén felbuzdulva, hamar piacra dobták a másodikat, Covet elnevezéssel.(Azóta persze többet is már.) A parfüm nevéhez hűen, amelyet magyarul sóvárgásra lehetne lefordítani, a reklámkampány egészét átlengi egy vágyakozással teli érzés. A bűn érzése azért, mert valamit mindenképpen meg szeretne szerezni a fanatikus, és nincs olyan átvitt értelemben vett ár, amelyet nem adna meg azért, hogy ennek a bűnös szenvedélynek hódolhasson. A rendező, Jean Paul Goude által megálmodott történet szerint egy Covet-őrült meglátja egy butikban a parfümöt és nem bír ellenállni neki, azonnal meg kell szereznie. Berúgja az üveget, megszólal a riasztó és mire érte nyúlna, megbilincselik. A helyszín természetesen a Vendome tér, amely Párizs egyik legismertebb tere. XIV. Lajos a 17. században építette, mára pedig a Ritz szállóval, és megannyi patinás bolttal büszkélkedhet. SJP a reklámfilmben, ahogyan a fotókon is, egy Christian Laxroix haute couture estélyit visel, a csodás lábbeli, amely betöri az üveget, pedig Christian Loubutin munkáját dicséri. Humoros, könnyed történet, de többen is a legrosszabb reklám klipként emlegetik.

gucci-200x-d00002F833ecb332799a5.jpg

http://www.glamouronline.hu/glamtvdivatbemutatok/?element=1sid=165cid=1 Az idei fontos év Chris Cunnigham és a Gucci számára is. Az erősen hipnotikus jellegű klip egy picikét azért hajaz David Lynch 1992-es YSL Opium reklámára is, habár parfümreklámot készíteni nem könnyű. Rengeteg olyat tudnánk felsorolni, amelyben az illat a főszereplőnek bódult állapotot okoz. Persze, mi egyébről is szólna az egész? Cunnigham munkásságának talán egyik legszebb darabja örökre az emlékezetünkbe véste magát. Nemcsak a gyönyörű és tehetséges modellnek, Abbey Lee Kershaw-nak köszönhetően, hanem a klip csodálatos fény és mozgásvilága miatt is. A 70-es éveket idéző ruhában álmodozó lány tökéletesen passzol http://www.glamouronline.hu/szepseghirek/a-viragos-mezo-illata-1236.html?archiv=1next=0. A film alatt Donna Summer I feel love című száma szól -természetesen átdolgozva. Érdekességként említhetjük, hogy a Flora miért is annyira fontos a tervezőháznak. 1966-ban egy kendő mintájaként jött létre, és Grace Kelly számára készült. A kicsit jobban megkukkantjuk a ruhát, akkor olyan, mintha azt a bizonyos kendőt terítettük volna a modellre és az lengedezne a szélben.

gucci-by-gucci-200x-d0000315C22ce54787e27.jpg

http://www.glamouronline.hu/glamtvdivatbemutatok/?element=1sid=42cid=1 Ha már ennél a márkánál tartunk, akkor muszáj megemlítenünk a Flora by Gucci mamáját a Gucci by Guccit. Ha az előzőnél hivatkoztunk David Lynch-re, akkor elmondhatjuk, hogy itt egyértelműen róla van szó. A Gucci fennállásának első tévés reklámfilmjét rendezte meg és nem kis sikerrel. Akár laikus, akár szakértő szemmel nézzük, pompás kis mozgóképanyagnak lehetünk tanúi. A kábulatba ejtett három modell, Raquel Zimmermann, Freja Beha Erichsen, és Natasha Poly táncolnak a Blondie Heart of Glass című számára. Az egészet áthatja egy meleg, bézses látványvilág, megszakítva egy-egy zsibongó város fölött gyorsan elhaladó képpel. A helyszín a páriszi Musee National des Arts D#39;Afrique et D#39;Oceanie, ahol három női alak önkívületi állapotban van valamitől, ami nem más, mint maga a parfüm, amely egy örvénylő effekttel úszik be a film végére. Ha már itt tartunk, újfent meg kell említenünk azt a bizonyos http://www.glamouronline.hu/glamtvdivatbemutatok/?element=1sid=43cid=1, Linda Evangelista főszereplésével. Ugyanaz a bensőséges érzés, habár sokkal erotikusabb. A parfüm egyáltalán nem erőltetetten szerepel, és ha egyszer megnézed, sosem felejted. Szintén kötelező.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője