Brad Pitt titkos olasz kalandja, amiről mindenki beszél – a színész új oldalát ismerhetjük meg, amiért rajonganak a nők világszerte

2025. szeptember 1.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Brad Pitt ismét a reflektorfénybe kerül, ezúttal nem egy hollywoodi kasszasikerben, hanem a De’Longhi legújabb nemzetközi kampányában. A világsztár ezúttal Riccardo Scamarcio segítségével próbálgatja olasz tudását, miközben Taika Waititi rendező finom humorral fűszerezi a történetet. Az új reklám a kávézási élményt emeli művészi szintre, bemutatva, hogy a „perfetto” nem csupán egy szó, hanem életérzés.

Brad Pitt olasz kalandja inspirálni fog
Brad Pitt olasz kalandja inspirálni fog
Fotó: Delonghi

A „Perfetto Instructions for Use” címet viselő kampány egyszerre tiszteleg az olasz kávékultúra előtt és mutatja be a márka fejlődését. A látványos, új-zélandi helyszíneken forgatott kisfilm a kávékészítés intim pillanatait állítja középpontba, miközben a De’Longhi új szlogenje – „Ez nem csak tökéletes. Ez Perfetto.” – egyértelmű üzenetet küld a prémium élmények keresőinek. Brad Pitt mindenkit rávesz a minőségi kávézásra.

A De’Longhi új kampánya a perfetto élményről szól

A De’Longhi új reklámja nem csupán egy terméket hirdet, hanem egy életérzést közvetít. A Perfetto Instructions for Use kampány középpontjában az a gondolat áll, hogy a kávé nem csak egy ital, hanem egy rituálé, amely tudatos jelenlétet, minőséget és szenvedélyt kíván. Brad Pitt és Riccardo Scamarcio párosa erre a gondolatra építi fel a történetet, amelyben a humor, a filmszerű látvány és a kulturális mélység egyszerre jelenik meg.

A film forgatásához Új-Zéland vadregényes tájait választották, amelyek tökéletesen illenek a nyugodt, elmélyült kávézás hangulatához. Taika Waititi rendezői stílusa pedig új dimenziót adott a márka kommunikációjának: az apró kikacsintások, a játékos humor és a gondosan felépített vizuális világ mind azt a célt szolgálják, hogy a nézők átéljék a „perfetto pillanat” érzését.

Brad Pitt Riccardo Scamarcio segítségével próbálgatja olasz tudását az új De’Longhi reklámban.

Riccardo Scamarcio narrációja különleges olasz hangulatot ad a filmnek. Az olasz színész természetes eleganciája és autentikus hangszíne erősíti a márka olasz gyökereit, és azt az üzenetet, hogy a kávézás élménye az apró részletekben rejlik. A háttérzene olasz motívumai és finom dallamai tovább fokozzák az érzelmi hatást, így a kampány nem csupán látványban, hanem hangulatában is emlékezetes marad.

Ez tényleg ő? Brad Pitt teljesen átalakult, első látásra alig ismertük fel a 61 éves színészt

Ez tényleg ő? Brad Pitt teljesen átalakult, első látásra alig ismertük fel a 61 éves színészt

A kampány mögött a LOLA MullenLowe kreatív ügynökség áll, amely most először dolgozott a De’Longhival. Közös céljuk egy olyan globális üzenet megfogalmazása volt, amely egyszerre hordoz melegséget, eleganciát és kulturális relevanciát. Az új reklám ezzel a friss, modern szemlélettel közelíti meg a prémium kávézási élményt, amely túlmutat a puszta termékhasználaton.

A De’Longhi kampánya nem áll meg a reklámfilm sugárzásánál. Digitális és közösségi felületeken is folytatják a történetet, arra bátorítva a kávérajongókat, hogy saját #Perfetto pillanataikat osszák meg. Ezzel a márka közösséget épít, és lehetőséget ad a rajongóknak, hogy aktívan bekapcsolódjanak a kampányba, saját élményeikkel gazdagítva azt.

A Perfetto Instructions for Use film nemcsak egy reklám, hanem egy meghívás arra, hogy lassítsunk le, és élvezzük azokat a pillanatokat, amelyek igazán számítanak.

Ahogy a gőz felszáll, a kávé krémje örvénylik, és a világ elcsendesedik egy korty erejéig, a De’Longhi arra emlékeztet minket, hogy a tökéletesség nem mindig hangos, de mindig emlékezetes.

Brad-Pitt és De'Longhi? „Ez nem csak tökéletes. Ez Perfetto.”
Fotó: Delonghi

A kampány üzenete világos: a kávézás nem csupán a koffeinbevitelről szól, hanem egy olyan tudatos szertartásról, amely teret ad a pihenésnek, az elmélyülésnek és az önmagunkkal töltött minőségi időnek. Ez az élmény az, amit a De’Longhi „perfettónak” nevez – és amit most Brad Pitt közvetít világszerte, egy újfajta, filmszerű élményen keresztül.

A márka ezzel a kampánnyal ismét megerősíti pozícióját a prémium kávégépek piacán, miközben új szintre emeli a fogyasztói élményt. Nem csoda, hogy a „Perfetto Instructions for Use” már most a nemzetközi figyelem középpontjába került, és várhatóan hosszú ideig meghatározó eleme lesz a kávézási kultúráról szóló beszélgetéseknek.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Vilmos herceg új portréján furcsa dolgot szúrtak ki a kommentelők, eddig ez senkinek nem tűnt fel

Vilmos herceg új portréján furcsa dolgot szúrtak ki a kommentelők, eddig ez senkinek nem tűnt fel

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)