Hogyan csökkentsd a cukormennyiséget anélkül, hogy lemondanál róla?

2020.január.18.

Ha az új év téged is egészségesebb szokásokra ösztönöz, akkor kevesebb cukor fogyasztása lehet a legfontosabb a listán, főleg ha függőnek érzed magad. Elég nehéznek tűnik, hogy megvond magadtól a cukrot örökre (egy ilyen életnek én például abszolút nem akarok a részese lenni). De hidd el, akkor sem éreznéd jobban magad, ha édességeken kellene élned. Van mód az egyensúly megteremtésére, tehát ha csökkenteni szeretnéd a szervezetedbe bevitt cukor tartalmát, kövesd a dietetikusok útmutatásait.

Hogyan csökkentsd a cukormennyiséget anélkül, hogy lemondanál róla?
Fotó: Shutterstock
Fotó: giphy

1. Mennyi cukrot szabad egy nap fogyasztani?

Fotó: giphy

2. Mi a helyzet a gyümölcscukorral?

Szuperegészséges reggelire vágysz? Adunk egy tippet

Szuperegészséges reggelire vágysz? Adunk egy tippet

3. Honnan tudhatom, hogy túl sok cukrot eszek?

Fotó: giphy

A cukor más-más hatással van az emberekre. Lehet, hogy miután beviszed boldog és energikus leszel. Mások pedig sokkal éhesebbek utána, és pont hogy fáradtabbak. A cukor fogyasztása puffadást okozhat. Lehet, hogy kielégíthetetlenül vágysz még több cukorra, és úgy érzed, hogy nem tudod abbahagyni - ezek már bizony problémára utalnak.

<˘˘˘˘/>Hogyan lehet csökkenteni a cukrot?˘˘˘˘

íme néhány tipp, amelyek segíthetnek csökkenteni a cukorbevitelt anélkül, hogy hiányozna neked a későbbiekben:

Ez is érdekelhet

Dőlnek a szextabuk: „Megtörtént velem az elképzelhetetlen”

Dőlnek a szextabuk: „Megtörtént velem az elképzelhetetlen”

G-Életstílus

8 dolog, amit csak azután értesz meg, ha már összetört a szíved

8 dolog, amit csak azután értesz meg, ha már összetört a szíved

Monitor

21 megható fotó Erzsébet királynőről és fiáról, III. Károly királyról

21 megható fotó Erzsébet királynőről és fiáról, III. Károly királyról