Hogyan szelektáljunk megfelelően? Egyáltalán nem olyan egyszerű, mint hogy papír, fém és műanyag

2019. október 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A szelektív hulladékgyűjtés megfelelő működését számos lakossági tévhit nehezíti – ilyen például, hogy melyik kukába tegyünk bizonyos háztartási hulladékot, hova kerüljön a tejes és gyümölcsleves kartondoboz vagy a samponos és mosószeres műanyagflakon. Az Újrahasznosítási Kisokos, ami a HUMUSZ Szövetség szakmai támogatásával kékszült, ezekre a kérdésekre igyekszik választ adni.

Több más élelmiszeripari céghez hasonlóan a Nestlé csatlakozott azon törekvéshez, hogy 2025-re minden csomagolását újrafeldolgozhatóvá vagy újrafelhasználhatóvá tegye, 2050-ig pedig nullára csökkenti üveghatású gázkibocsátását. Ezen felül Svájcban létrehozta a Nestlé Csomagolástechnikai Intézetet, mely újrafeldolgozható, lebomló vagy komposztálható műanyagok, funkcionális papír, valamint a műanyag csomagolóanyagok újrafeldolgozhatóságát növelő új csomagolási megoldások és technológiák kutatásával foglalkozik.

Az Unilever több mint 100.000 tonnával csökkenti a felhasznált műanyagcsomagolás volumenét

Az Unilever több mint 100.000 tonnával csökkenti a felhasznált műanyagcsomagolás volumenét

Az Újrahasznosítási Kisokos fontos lépés a fogyasztók edukálásában, hisz a vállalat az alternatív csomagolási megoldások fejlesztése mellett azon dolgozik, hogy partnereivel és a lakossággal együttműködve felelős vállalatként szélesebb körben is felhívja a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A magyar írónő, akinek még a Buckingham palotába is eljutottak a regényei

glamour plusz ikon A magyar írónő, akinek még a Buckingham palotába is eljutottak a regényei

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)