Pucéran és spiccesen is shoppingolunk

2013. december 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az év utolsó napjára tartogattunk egy meglehetősen vicces hírt.

Pucéran és spiccesen is shoppingolunk
Fotó: Thinkstock

A PayPal felmérést készített arról, hogy mitől érezzük kényelmesnek az online vásárlást. A kutatás eredménye némi meglepetéssel szolgált. Kiderült ugyanis, hogy az online shoppingolást jónéhány alternatív praktikákkal próbálják meg kényelmessé tenni. A 16 és 64 év közötti online vásárlók közül 11% százalék meztelenül sokkal komfortosabban érzi magát keresgélés közben. Ennél némileg többen, a válaszadók 15% százaléka alkoholos italokkal dobja fel a shoppingolást. Nyilván vannak, akik ezt a kettőt kombinálják is.

Nos, kétségtelenül vicces lehet spiccesen böngészni, és vásárolgatni, de azért vigyázzatok, nehogy egy vidám estén elverjétek a fizetéseteket online boltokban!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Kvíz: Ez a női karakter lennél az Emily Párizsban című sorozatból a személyiséged alapján

Kvíz: Ez a női karakter lennél az Emily Párizsban című sorozatból a személyiséged alapján

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)