Végre egy jótékony ital márka - Magyarországon is fákat ültet

Promóció

2017.július.10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az egyik legpatinásabb francia likőrmárka, a Cointreau Magyarországra is elhozta nemzetközi jótékonysági kampányát, amelyik itthon is hihetetlen sikert aratott. A kampányhoz több mint 100 ember csatlakozott szerte az országból. A határokon át nyúló mozgalom május elején vette kezdetét hazánkban egészen június végégig tartott. Cindy Crawford-ot és Eva Longoria-t követve több magyar hölgy is részt vett kihívásban, amelynek lényege, hogy minden #1narancs1fa jelöléssel feltöltött narancsos fotó után a Cointreau támogatja a magyarországi faültetést.

Ez a híres francia likőr márka néhány hónapja vezette be globális jótékonysági kampányát a Cointreau művészeti vezetője, Laetita Casta francia színésznő és szupermodell valamint a belga-tunéziai művész, Naziha Mestaoui kezdeményezésére. A kampány lényege, hogy minden #1orange1tree hashtaggel, a legnépszerűbb közösségi platformokon megosztott fotó után a Cointreau egy fát ültet el Szenegálban, ezzel is elősegítve az ottani biodiverzitás megőrzését, a kihalófélben lévő ökoszisztéma hiányzó darabjainak pótlását, illetve, hogy felhívja a figyelmet a környezettudatosságra.

A narancs természetesen nem egy véletlenszerűen választott motívum, hiszen a Cointreau Franciaország egyik legismertebb itala, egy narancslikőr, melyet 1849-ben hoztak létre, családi vállalkozás körében. Azóta is töretlen a népszerűsége, szinte nincs is a világon olyan koktélbár, ahol ne lehetne megtalálni, mivel ez az egyik legtöbbször használt koktélalapanyag is. Fontos összetevője például a tequila alapú Margaritának, a cognac alapú Sidecar-nak vagy a gin-alapú White Lady-nek. Mégis a párizsi nők italaként találkozhatunk vele a leginkább, akik "limonádéként" fogyasztják, azaz citrusokkal, gyümölcsökkel ízesítve és szódával felspriccelve. Az így készülő Cointreau Fizz a letisztult párizsi elegancia jelképévé is vált.

A globális kampányhoz már több híresség is csatlakozott, a kitaláló Laetitia Casta-n kívül Eva Longoria, Cindy Crawford és Naomi Campbell is pózolt már naranccsal a közösségi médiában. Eddig már több millió közösségi felhasználó találkozott a kampánnyal.

Látva a program nemzetközi sikereit, a Cointreau Magyarországon is népszerűsíteni kívánta jótékonysági kampányát, így a Levegő Munkacsoporttal karöltve egy arra érdemes területen fog fákat ültetni. Ehhez a hashtag-gyűjtés május 10-én indult, és június 30-ig tartott. A magyar résztvevőknek a #1orange1tree hashtag-en kívül a #1narancs1fa jelölést is használni kellett, majd kihívni egy ismerősüket, hogy csatlakozzanak a kampányhoz.

Másfél hónap alatt a mozgalomhoz csatlakozók száma meghaladta a 100-at, feltöltve egy narancsos fotót a Facebook vagy Instagram oldalukra. A fákat a Cointreau a Levegő Munkacsoport közreműködésével fogja elültetni szeptemberben Budapest és környékén.

A Cointreau ezúttal is köszöni szépen a résztvevőknek, hogy csatlakoztak a kampányhoz és ezzel is hozzájárultak városunk látképének szépítéséhez és környezetünk óvásához.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője