Így erősítsd a felsőtested - Edzés otthonra Juhász Petrával és Zelenyiánszki Peti személyi edzőkkel

2020.július.30.

Juhász Petra személyi edző és rehabilitációs tréner a GLAMOUR olvasói számára minden héten bemutat egy gyakorlatsort, amit bárhol bármikor el tudsz végezni gyakorlatilag mindenféle eszköz nélkül is akár. Az utolsó edzéshez Zelenyiánszki Péter volt segítségére.

1. Lapockazárásból hátratolás

Kh.: térdelőtámasz

Fontos:

Feszes popsit szeretnél? Akkor Juhász Petra ezeket az otthon is végezhető gyakorlatokat ajánlja hozzá

Feszes popsit szeretnél? Akkor Juhász Petra ezeket az otthon is végezhető gyakorlatokat ajánlja hozzá

2. Egykezes evezés

Kh.: csípőszéles terpesz, törzs előre van döntve; miniband a láb alatt és a kézben.

Fontos:

3. Hasonfekvésben tarkóhoz húzás

Kh.: hasonfekvés; karok a levegőben rézsútos magastartásban, miniband a kézben.

Fontos:

Ezzel az otthoni edzéssel Juhász Petra segítségével a felsőtested erősítheted

Ezzel az otthoni edzéssel Juhász Petra segítségével a felsőtested erősítheted

4. Bird-dog

Kh.: térdelőtámasz

Fontos:

5. Hasonfekvésben ellentétes kar és lábemelés

Kh.: hasonfekvés, karok rézsútos magastartásban, tenyerek egymásfele néznek, hüvelykujj felfele mutat.

Fontos:

Ez is érdekelhet

6 tipp, hogy a hideg hónapokban is megőrizd a testi-lelki egészségedet

6 tipp, hogy a hideg hónapokban is megőrizd a testi-lelki egészségedet

GLAMOUR Horoszkóp

Hajlamos lehetsz álmodozásba menekülni a valóság elől - Napi horoszkóp: szeptember 20.

Hajlamos lehetsz álmodozásba menekülni a valóság elől - Napi horoszkóp: szeptember 20.

GLAMOUR Horoszkóp

Ez a luxusmárka passzol hozzád a csillagjegyed alapján

Ez a luxusmárka passzol hozzád a csillagjegyed alapján