Divatpoénnal búcsúzik a Gardrónaplónk ezen a héten

2016.október.21.

Kárpáti Krisztina régóta dolgozik a divatmarketing területén. Sok magyar tervezőnek segített a marketingszakemberként, olyan márkákkal dolgozott, vagy éppen dolgozik együtt, mint az Anh Tuan, USE Unused vagy éppen a Toms. Amikor nem a marketing részével foglalkozik a szakmának, akkor divatról ír, vagy éppen arról tanít, 2014-től a Mod´Artban divatmarketinget.

Íme Krisztina mai szettje:


A TOMS-szal azért szeretek dolgozni, mert a világ legszimpatikusabb filozófiájával rendelkező cége azáltal, hogy minden eladott terméke után segít valamivel a rászorulókon, a cipők után például kap egy kisgyerek egy pár cipőt valahol a világban. Emellett a TOMS-ok gyakorlatilag minden outfitemhez mennek és hihetetlenül kényelmesek is, ami különösen fontos azokon a napokon, amikor sokat rohangálok a városban. A Céline napszemüveg és a márkával csipkelődő Brian Lichtenberg póló kombinációját pedig egy divat meta-poénnak szántam :)

kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms
kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms

Kabát: Max Mara
Nadrág: Zara
Póló: Brian Lichtenberg
Táska: ÁERON
Cipő: TOMS
Napszemüveg: Céline
Fülbevaló és karkötők: & Other Stories
Gyűrűk: Koka Jewelry és Catbird NY






Fotó: Gottheephoto

kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms
kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms
kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms
kárpáti krisztina, gardróbnapló, toms

Ez is érdekelhet

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet

Szépséghírek

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan