Újabb kampány adja tudtunkra, hogy narancsbőrrel, szeplőkkel, ráncokkal együtt vagyunk gyönyörűek

2018. január 26.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben már nem megy ritkaságszámba, ha egy divatmárka test-pozitív reklámot készít a kollekciójához. Szerencsére egyre több plus-size modell tűnik fel a fotókon, és az eltérő testalkatú lányok mellett a bőrszín, az elváltozások, és az életkor kérdése is napirendre került. Divatba jött a diverzitás, és mára már nem csak a csontsovány, hófehér bőrű lányok uralják a szakmát.

Az All Woman Projekt és Benjamin Simpson közös alkotása szintén ezen ügy mellé állt. Legújabb kampányuk fő célja nem más, minthogy bemutassák a szépség különböző értelmezési lehetőségeit, és teret adjanak egy olyan kérdésnek, ami minden nőt foglalkoztat.

Láttad már? Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A téli aláöltözés alapja egy jól megválasztott thermo réteg

A téli aláöltözés alapja egy jól megválasztott thermo réteg

Kipróbáltuk a BaByliss Air Wand hajformázót, az eredmény pedig még minket is meglepett  (x)

Kipróbáltuk a BaByliss Air Wand hajformázót, az eredmény pedig még minket is meglepett (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Ennyire könnyű még sosem volt a rend: megérkezett a tisztaság új korszakának sztárja (x)

Ennyire könnyű még sosem volt a rend: megérkezett a tisztaság új korszakának sztárja (x)

Amikor a tükör végre visszamosolyog: ingyenes sminktetoválás hegekre és bőrelváltozásokra (x)

Amikor a tükör végre visszamosolyog: ingyenes sminktetoválás hegekre és bőrelváltozásokra (x)