Adakozz is, ne csak vásárolj!

2012.augusztus.17.

Miközben új ruhákat vásárolunk vagy több ezer forintot költünk hétvégi szórakozásra, bele sem gondolunk abba, hogy vannak emberek a világon, akiknek az elköltött összeg töredéke egy heti élelmet jelent.

Fotó: Trust Me I`m a Designer
Fotó: Trust Me I`m a Designer

Erre az ötletre építette fel zseniális kampányát 2007-ben a holland Cordaid alapítvány, és a Saatchi & Saatchi ügynökség segítségével igazán ütős kampányfotókat készített a témában. A fotók díjat is nyertek annak idején Cannes-ban.

Bár a hirdetések nem frissek, az üzenetük most is aktuális, talán éppen ezért osztotta meg őket újra a napokban a Trust Me I`m a Designer facebook oldal.

Persze nem csupán az úgynevezett "harmadik világbeli" emberekre kellene ilyenkor asszociálnunk, hiszen a saját környezetünkben ugyanúgy megtaláljuk ezeket a problémákat és a segítségre szoruló embereket.

A jelszó tehát: Adakozz is, ne csak vásárolj!

Kattintsatok a galériára, ahol kiderül az is, hogy egy sör árából hány liter tiszta víz jutna egy rászorulónak.

Adakozz is, ne csak vásárolj! Fotó: Trust Me I`m a Designer

Ez is érdekelhet

5 NEM orvosi probléma, ami miatt csökkenhet a libidód

5 NEM orvosi probléma, ami miatt csökkenhet a libidód

Divathírek

Mindenki ott lesz a Budapest Central European Fashion Week-en!

Mindenki ott lesz a Budapest Central European Fashion Week-en!

Monitor

Pszichoedukációs tartalomgyártásba fogtak –Százezres követőtáboruk folyamatosan nő az Instán

Pszichoedukációs tartalomgyártásba fogtak –Százezres követőtáboruk folyamatosan nő az Instán