Ariana Grande mer nagyot álmodni!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Már rengeteg mindent elért, de mégis hatalmas ambíciói vannak, és egyáltalán nem hagyja, hogy kihunyjon benne a szenvedély. Most éppen a beautybirodalmának alapjait tette le.

Ariana Grande mer nagyot álmodni!
Ariana Grande mer nagyot álmodni!

Feltehetek egy igazán fontos kérdést?” – ezzel kezdi a beszélgetést Ariana Grande. Mindenkinek felteszi ezt a kérdést, aminek a kiválóságát az is bizonyítja szerinte, hogy az emberek előbb kezdenek válaszolni rá, minthogy befejezné a mondatot.

Szinte sokkoló, hogy micsoda erő van a hangjában. Amikor 2015-ben fellépett a Fehér Házban Obama meghívására, és Whitney Houston I Have Nothing című dalának első hangjai felcsendültek, a közönség kissé bizalmatlanul szisszent fel, hogy ez a pici lány képes lesz-e a nagy ikon dalát méltóképpen előadni, de mire véget ért a szám, a jelenlévő soullegenda, Patti LaBelle is álló ovációval ünnepelte Arianát.

Eddig mind a hat albuma platinalemez lett (Amerikában az egymillió eladott példány után használható az elnevezés – a szerk.), kivéve a Dangerous Woman címűt, amely dupla platinalemez minősítést kapott. A nemzetközi zeneipari szereplők érdekeit védő szervezet, az IFPI az elmúlt évtized legjobb tíz előadója közé választotta, ahol megelőzi például Justin Biebert is. A Spotify szerint pedig ő az elmúlt tíz év legtöbbet hallgatott női előadója.

De vissza Ariana kérdésére: „Ha egy leves volnál, milyen leves lennél?”. Természetesen ő rögtön meg is válaszolja a saját kérdését: „Nem tudok dönteni, vagy miszo lennék, vagy vajas sütőtökkrémleves.

ÚJ UTAKRA LÉP

Az elmúlt időszakban szünetet tartott, a stúdiózást is hanyagolta átmenetileg, azért, hogy legyen ideje „felfedezni a történetmesélés új verzióit”. Színészetet tanul az egyik legfelkapottabb coachtól, aki vezető színésznőkkel dolgozik együtt, és úgy tűnik, hogy jól végzi a dolgát Arianával is; az elmúlt év végének egyik legsikeresebb filmjében a Ne nézz fel!-ben immár nagyobb szerepben láthattuk Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence, Meryl Streep és Cate Blanchett oldalán. Közben a The Voice televíziós tehetségkutató zsűrijébe is beült, ahol a jövő hangjainak a mentoraként is kipróbálhatja magát.

Az új idők kihívásai is megtalálják, így történt, hogy nemrég a Fortnite online játék digitális birodalmában adott élő koncertet. A legújabb pedig, hogy saját sminktermékeket dobott piacra, aminek szűkkörű tesztelői között Ariana édesanyja, a táncosai és tizenöt legközelebbi barátja mellett én is ott lehettem. „Az elmúlt két évben teszterekkel és mintákkal a táskámban jártam, és annyira nehéz volt tartani a titkot, amikor például azt hallottam, hogy »ó, drágám, annyira imádom a highlightered, milyen márka?«. Én meg eljátszottam, hogy hirtelen nem is emlékszem, és persze leizzadtam a füllentés miatt” – emlékszik vissza Ariana a tervezési szakaszra.

A dolog úgy indult, hogy két évvel ezelőtt találkozott a Forma Brands szépségápolási fejlesztőivel, ami a nagyon sikeres Morphe sminkmárkából született. A Forma együttműködik például a Tiktok-sztár D’Amelio testvérekkel is. Alex Alston, a Forma márkákért felelős igazgatója arra emlékszik az első találkozásból, hogy Ariana Grande elképesztően felkészülten érkezett. Rengeteg inspirációt jelentő forrást hozott: Revlon kozmetikai oktatómagazinokat az ötvenes-hatvanas évekből, legendás űrharcos képregénysztárok képeit, holdbéli tájak fotóit és egy ezüst díszpárnát is, mindezek a saját sminktermékeinek ötletanyagát jelentették.

Talán nem csoda, hogy a márkája neve az álomhoz, az álomállapothoz kapcsolódik, ugyanis saját termékei R.E.M. néven jelennek meg. A Sweetener albumon szerepel ugyanezzel a címmel egy szám, amelyet Pharrell Williams eredetileg Beyoncénak írt, de aztán Arianéhoz került a dal, aki beleírta azt a sort a dalba, hogy „te olyan vagy nekem, mint egy álom”.

ÁLOMSMINKEK KÉSZÜLNEK

A R.E.M. kapcsán a legfelkapottabb utcai márkákhoz hasonlóan abban gondolkodik, hogy az újdonságokat dropok formájában teszik elérhetővé. Az egész termékpaletta nem jelenik meg egyszerre, lépésenként fognak haladni. Az első drop a szemre összpontosít, hiszen „a fő kapunk az álmainkhoz, az érzelmeinkhez” – fejti ki Ariana. „A szemünk a legfőbb történetmesélő, és kommunikációs forrás, amivel gyakran több érzelmet tudunk megfogalmazni, mint szavakkal” – folytatja. Precíz tusfilcek, matt és ködszerűen ragyogó folyékony szemfestékek, és egy szempillaspirál – ezek az első kozmetikumok, amelyekkel debütált a márka. És persze azért nem maradhatnak el a rúzsok sem, amelyek vajszerű érzetet keltenek az ajkakon, szinte bizsergető érzés felvinni, akárcsak a Lip Venom rúzsnál. És amikor ezt említem Arianának, felkiált: „Igen, hát az volt a referencia, azt az érzést akartuk elérni!”.

Ariana tényleg az álmait valósítja meg az R.E.M.-mel, és zavarja-e, hogy sok énekesnő van jelen a szépségpiacon saját sminkmárkával? „Sokat gondolkodtam azon, hogy érdemes-e felugrani erre a vonatra. Én is viselem más énekesnők termékeit, ahogy a zenéjüket is hallgatom. Nem fogom azt mondani, hogy túl sok női előadó van. Rajongója vagyok sok pályatársamnak, akik jelen vannak a szépségiparban is, ez csak a történetmesélés egy másik formája. Szerintem ahogy zenéből, úgy sminkből sem lehet soha túl sok!” – fejti ki ezzel kapcsolatban.

FIÚKTÓL LESTE EL A TRÜKKÖKET

Ariana számára az elsődleges inspirációs forrás a sminkek terén természetesen az édesanyja: „Joan Grande nem lenne Joan Grande egy igazán látványos ébenfekete tusvonal nélkül” mondja az anyukájáról. Tőle leste el, hogy milyen fontos üzenet tud lenni, ha valakinek felismerhető a stílusa, amit a sminkjével is képvisel.

Ugyanakkor Ariana elsősorban férfiaktól leste el a sminkelés fortélyait. A Nickelodeon csatornánál, ahol először rekfletorfénybe került a V, mint Viktória sorozat szereplőjeként, mindig férfiak sminkelték. Aztán amikor már önálló szólókarrierbe kezdett, akkor eleinte gyakran lépett fel drag-bárokban, ahol az öltözőkben sokat ellesett a fantasztikusan sminkelő drag queenektől, akik egyrészt a kísérletezés szabadságával ajándékozták meg, másrészt megtanították, hogy ne féljen a feltűnő megoldásoktól. Sminkmárkájában ezeket a tapasztalatokat és az ikonjaitól ellesett trükköket is szeretné továbbadni.

Ariana Grande 28 évesen valódi szupersztárnak számít, de most elindult egy olyan úton, ahol csak a legnagyobbak tudtak eddig sikeresen haladni, de benne megvan minden adottság, hogy olyan birodalmat építsen, mint Rihanna, Beyoncé vagy éppen Jennifer Lopez.

Ezek Ariana Grande legikonikusabb videoklipjei

Ezek Ariana Grande legikonikusabb videoklipjei

A cikk eredetileg a GLAMOUR magazin 2022-es márciusi lapszámában jelent meg.

Fotó: Zoey Grossman

Szöveg: Brennan Kilbane

Stylist: Arianne Phillips

Smink: Ash K Holm

Haj: Evanie Frausto

Manikűr: Thuy Nguyen

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Tényleg rosszabb kedved lesz a kávétól? Íme a hivatalos válasz

Tényleg rosszabb kedved lesz a kávétól? Íme a hivatalos válasz

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)