A kapcsolatok tánca és a kétértelműség játéka: az Answear.hu bemutatja az “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” kampány folytatását a 2025 őszi/téli szezonra
Hirdetés
A két lírai hangvételű reklámfilm a tánc és a szójáték eszközein keresztül vizsgálja a ruhadarabok kétértelműségét, valamint az emberi kapcsolatok sokféleségét az intim hotelszobai jelenetektől a városi szabadságig.
Ezeket láttad már?
A RUHÁK MINT A KAPCSOLATOK FŐSZEREPLŐI
Az AW25 kampány teljesen új fényben mutatja be ruháinkat: nem csupán praktikus használati tárgyként, hanem az érzelmek és a kapcsolatok katalizátoraként. Az első, hotelben játszódó reklámfilmben, egy fehér Paul Smith ing és egy csipkés Twinset ruha válnak egy intimitásról szóló tánc főszereplőivé. A szlogen ‘Nem azért kell, hogy felvedd. Azért kell, hogy levehesd.’ – provokatív módon játszik az öltözködés szó szerinti és átvitt értelmeivel.
A második reklám egy parkba kalauzol, ahol egy gyapjú Patrizia Pepe kabát tökéletesen belesimul a két táncos koreográfiájába, és szinte észrevétlenül válik a történet harmadik szereplőjévé. A szlogen – ‘Nem azért kell, hogy melegen tartson. Azért kell, hogy elöntsön a forróság.’ - azt hangsúlyozza, hogy egy ruha messze túlmutat alapvető funkcióján: érzések és emlékek hordozójává válik.
„Ruháink kontextustól függően kapnak új értelmezési kereteket” – mondja Marta Sawicka, az Answear imagemarketing-igazgatója. „Az Öltöztesd életes abba, ami értékes! gondolata több szinten is megvalósul: a kapcsolatok sokféleségén, a ruhák kettős jelentésén és a szlogeneinkben megjelenő nyelvi játékokon keresztül.”
NEMZETKÖZI KREATÍV CSAPAT
A reklámfilmeket Adi Halfin rendezte, a koreográfia Emilie Leriche munkáját dicséri. A hotelszobai jelenetben Mathilde Lin (akit a nagysikerű Harry Styles – As It Was klipjének főszereplőjeként ismerhetünk) és David Lagerqvist szerepelnek. A parkban játszódó reklámban Angele Villanueva Jara, valamint Mermoz Melchior látható. A stylingért Łukasz Witek (Answear) felelt, a médiatervezést a Starcom, a produkciót a Shootme készítette.
Az „Öltöztesd életedet abba, ami értékes!” kampány új kiadása ismét bizonyítja, hogy az Answear.hu olyan platform, ami a hagyományos e-kereskedelmen túllépve a divatot az érzelmi kifejezés és az emberi kapcsolatok nyelvévé emeli.