Nincs szépség tudomány nélkül

Szponzorált tartalom

2025. november 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tudomány és szépség kéz a kézben jár. Ezt üzeni a L’Oréal Paris legújabb kampánya, amelyet a VCCP kreatív ügynökséggel közösen indított útjára. A kezdeményezés célja, hogy közelebb hozza a vásárlókat ahhoz a világhoz, amely a L’Oréal termékei mögött rejlik: hosszú évek kutatói tevékenysége, több száz szabadalom és nem utolsósorban a női tudósok inspiráló munkája.

A L’Oréal Paris új kampánya megmutatja, hogy a legnagyobb innovációk mögött női kutatók és inspiráló történetek állnak
A L’Oréal Paris új kampánya megmutatja, hogy a legnagyobb innovációk mögött női kutatók és inspiráló történetek állnak
Fotó: L'Oreal magyarország

A „Nincs szépség tudomány nélkül” szlogennel fémjelzett L’Oréal Paris kampány nem csupán a termékek hatékonyságát hangsúlyozza, hanem megmutatja, hogy minden smink, krém és szérum mögött emberek történetei állnak. Szigorú kutatás, precíz fejlesztés és mély empátia van mögötte.

Tudósok a szépség mögött

A L’Oréal Paris új kezdeményezése bemutatja, hogy milyen munka és női erő áll a smink és a bőrápolás mögött. A kampányban valódi L’Oréal munkatársak szerepelnek: női és férfi tudósok, bőrgyógyászok, vezető kutatók. A valós szereplőkön túl egyedi grafikai elemek hangsúlyozzák, hogy minden termék alapját tudományos háttér adja.

Nemcsak képletek, hanem emberi történetek állnak minden termék mögött.
Fotó: L'Oreal magyarország

A laborcímkéket idéző vizuálok hívják fel a figyelmet arra a jelentős munkára, ami a háttérben történik. „Szerettük volna megmutatni, hogy a tudomány nemcsak számokból és képletekből áll, hanem a benne dolgozó emberek szenvedélyéből és történeteiből is” – mondja Aneta Záhoříková, a VCCP account igazgatója.

„A L’Oréal Paris legfőbb küldetése, hogy mindenki számára hozzáférhető, rendkívül hatékony, tudományosan megalapozott termékeket kínáljon. Ezzel szeretnénk bemutatni vezető szerepünket a tudomány és a kutatás területén, valamint kiemelni termékeink egyediségét” – mondja Tereza Borras, a L’Oréal bőrápolási kategória üzleti igazgatója.

Női erő

Az 1971-ben a mindössze 23 éves Ilon Specht által megalkotott szlogen – „Mert megérdemlem” – máig erősen hat: ez volt az első reklámüzenet, amely az önbizalomra épített. Azóta generációkon átívelő, szimbolikus üzenetté vált, amelyet inspiráló, kulturálisan sokszínű nők visznek tovább világszerte. Ma már több mint 40 nyelven bátorítja a nőket, hogy higgyenek saját értékükben, vállalják ambícióikat, és büszkén képviseljék önmagukat.

Egy legendás szlogen, amely mindenhol egyesíti a nőket: Mert megérdemlem
Fotó: L'Oréal

A projektet erősíti az a tény is, hogy a L’Oréal szabadalmainak közel 60%-át női tudósok jegyzik, kiemelve ezzel munkájuk erejét és fontosságát. A kreatív megvalósításban közvetlenül szerepelnek a vállalat női tudósai, bőrgyógyászai és vezető kutatónői, ezzel is láthatóvá téve munkájuk nélkülözhetetlenségét.

Tudósok reflektorfényben

A kampány különlegessége, hogy egyszerre mutatja be a tudomány szigorú világát és a szépség finom oldalát
Fotó: L'Oréal

A kampány év végéig fut, és digitális felületeken is látható. A reklámfilmeket a VCCP Girl&Bear stúdió készítette, a kreatív irányvonalat pedig az a gondolat vezette, hogy a szépség valódi értéke akkor mutatkozik meg, ha mögötte ott van a tudomány emberi arca. A VCCP és a L’Oréal Paris közös munkája Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is látható.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Udvaros Dorottya: „Nem érzem azt, hogy a koromhoz képest ez már sok nekem”

Udvaros Dorottya: „Nem érzem azt, hogy a koromhoz képest ez már sok nekem”

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)