A kedvenc alapozód új arca három fantasztikus, inspiráló nő

2020.január.15.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A L'Oréal Paris True Match alapozójához egy új, különleges online kampány érkezik januárban, amelynek címe "Nothing but the Truth", azaz "Semmi mást, csak az igazat". A kampány fő üzenete, hogy az élet minden területén önmagunkat kell adnunk, őszintének kell lennünk és hinnünk magunkban.

A kedvenc alapozód új arca három fantasztikus, inspiráló nő
Fotó: L`oréal

A True Match "Nothing but the Truth" kampányának arcai Borbély Alexandra színésznő, Cseke Eszter riporter és dokumentumfilm-rendező és Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő. Olyan hölgyek, akik erősek, motiválók és úgy érték el sikereiket, hogy minden helyzetben önmagukat adták.

Borbély Alexandra 2018-ban nyerte el a GLAMOUR Women of the Year gálán Az év színésznője díjat:

Fotó: L`oréal

A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást

A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást

A True Match alapozócsalád a közönségcikk piacon egyedülálló választékban, 15 színben érhető el. Az alaptónusokon kívül az altónusok segítenek, hogy mindenki megtalálja a valóban hozzáillő színt. A True Match alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és antioxidánsokkal gazdagított.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője