Brad Pitt nemsemleges bőrápolási márkáját nem láttuk jönni, de egészen zseniális lett

Brad Pitt a Vogue-nak leplezte le legújabb vállalkozásának részleteit a csodás provence-i birtokán lévő kastélyban, amit volt feleségével közösen, Angelina Jolie-val vásárolt. A Le Domaine Skincare bőrápolási márka megalakulásáról és küldetéséről mesélt Hollywood egyik legismertebb híressége.

Brad Pitt a szépségiparban is kipróbálja magát új bőrápolási márkájával
Brad Pitt a szépségiparban is kipróbálja magát új bőrápolási márkájával
Fotó: Getty Images /Jacopo Raule

Brad Pitt most újságíró lenne, ha nem szakítja meg egyetemi tanulmányait két héttel a diplomaszerzés előtt, és nem költözik Los Angeles-be, hogy kipróbálja magát színészként. A 90-es évek hozták el számára a sikert, a szakmájában kiemelkedő alakításokat nyújtott, és nők ezreinek vált bálványává. A színész, producer és filantróp az angol Vogue magazin újságírójának mesélt egy exkluziv interjú keretein belül legújabb vállalkozásáról, ami nem más, mint egy bőrápolási márka. A rendkívül különleges csomagolásba rejtett, Le Domaine névre hallgató csodaszerek mindkét nem igényeit teljeskörűen kiszolgálják.

A legjobb Brad Pitt filmek, amiket látnod kell!

A nemsemleges termékskálát a Perrin családdal együttműködve fejlesztette ki, akik a híres Miraval birtokon is partnerei a borászat terén.

Tudatosan döntött úgy, hogy nem egy arcként fog a márka mögött állni: nem lesznek kampányportrék, sem TikTok videók, és nagyon kevés nyilvános megjelenést vállal a Vogue interjúja után. Brad nagyon gyakorlatias volt a márka koncepcióját és fejlesztését illetően, ugyanis a készítmények küldetése a szőlőben rejlő antioxidánsok jól ismert történetén alapszik, amely régóta érték a már kitaposott utat járó szépségápolási márkáknál is. A Le Domaine a maga módján közelítette meg a kérdéskört, mégpedig a világ egyik vezető borászati és humán-egészségügyi szakemberével, a Bordeaux-i egyetem professzorával határozta meg a leggazdagabb antioxidáns tartalmú szőlőfajtákat, amik a termékek legfontosabb alkotóelemei.

The Serum LE DOMAINE www.le-domaine.com
Fotó: Le Domaine

A kutatások több, mint 15 évvel ezelőtt kezdődtek, és egy következő szintet eredményeztek a bőrápolásban. Létrejött az úgynevezett GSM10, egy exkluzív molekula, ami egyesíti a Grenache szőlőfajta magjának és a Syrah és Mourverde szőlő magjának és héjának potenciális tulajdonságait. Ez a kombináció hatékony ellenszerként működik az oxidatív stresszel szemben, ami lebontja a kollagént és felerősíti az öregedés főbb jeleit. Nicolas Lévy, a progéria - a kisgyermekek idő előtti öregedését eredményező genetikai rendellenesség - vezető tudósa is hozzátett a projekt sikeréhez. Ő fejlesztette ki a Le Domaine másik szabadalmaztatott hatóanyagát, amely a szőlő indájából származik, és célja a bőrsejtek egészségének hosszabb ideig történő megőrzése.

Végül, de nem utolsó sorban, ott van a Miraval környezetének varázslatos termőföldje, ahogyan azt a borászok nevezik, amikor az egyes fajtákra jellemző termesztési feltételekről beszélnek. Itt mindenféle gazdálkodás biodinamikus módon történik. Az agyagban és a mészkőben gazdag talajt felszántják, a szőlőtőkéket pedig nem öntözik, ezzel is arra ösztönözve, hogy minél mélyebbre nyúljon a gyökereivel a nedvességért. A mélyre nőtt gyökerek sokkal inkább kapcsolatba lépnek a talajjal és annak tápanyagaival, ami egy rendkívül keresett komplexitást hoz létre. Az így kapott 96%-ban természetes összetevőkből készülő, vegán, fenntartható bőrápolási vonalat régi boroshordókból újrahasznosított fakupakokkal zárják palackba.

The Cream LE DOMAINE www.le-domaine.com
Fotó: Le Domaine

A színész saját elmondása szerint számára elképesztőek voltak a kutatások, és több mint boldog, hogy ennek a projektnek részese lehet. „Az évek során a Miraval kastély a kreativitás középpontjává változott, nagyon sok hely van benne, ahova leülhetsz csak gondolkozni, felfedezni vagy gyönyörű dolgokat készíteni" - mondja Brad a birtok egyik jól elhelyezett kilátó pontjáról, ami a családja számára készült a futballpályára néz. Bár saját állítása szerint ez nem feltétlenül ad okot arra, hogy valaki belépjen az amúgyis telített szépségpiacra, de hisz a Le Domaine erejében. „Tisztában vagyok vele, hogy minden nap készül egy új termék, amit piacra dobnak, de ha nem tapasztaltam volna változást a saját bőrömön, valószínűleg most nem ülnénk itt."

A teljes interjút a Vogue oldalán tudod elolvasni.

Ez is érdekelhet

 A Wednesday letaszította a trónjáról a Stranger Things 4. évadát

A Wednesday letaszította a trónjáról a Stranger Things 4. évadát

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói