Márton Viviana, Márton Luana és Tőrös Tamara a Kallos Cosmetics új kampányában – erő, kitartás és nőiesség a sport világában

2025. szeptember 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A siker és a nőiesség nem zárják ki egymást – ezt bizonyítja a Kallos Cosmetics új együttműködése is, amelyben három rendkívüli sportolónővel fogtak össze. A céljuk, hogy inspirálják a fiatalokat: merjenek önmaguk lenni, küzdjenek az álmaikért és állják meg a helyüket akár a férfiasnak tartott sportágakban is. Az üzenet egyszerű, mégis erőteljes: az igazi erő az önazonosságban rejlik.

Márton Viviana, Márton Luana és Tőrös Tamara a Kallos Cosmetics kampányában, ahol a női erő, a kitartás és az önazonosság inspirálja a fiatalokat a sport és a szépség világában
Márton Viviana, Márton Luana és Tőrös Tamara a Kallos Cosmetics kampányában, ahol a női erő, a kitartás és az önazonosság inspirálja a fiatalokat a sport és a szépség világában
Fotó: Kallos Cosmetics

A szépségápolás és a sport világa látszólag két külön világ, de van, ami összeköti őket: a kitartás, a fegyelem és a valódiság. Ezt képviseli most a Kallos Cosmetics is, amely három nemzetközi sikereket elért sportolónővel kötött partnerséget. A kampány célja, hogy bemutassa: a nőiesség és az erő nem ellentétei, hanem kiegészítői egymásnak.

Három erős nő, akik újradefiniálják a sikert

Márton Viviana taekwondo olimpiai bajnok, Márton Luana világbajnok és Tőrös Tamara jiu-jitsu Európa- és világbajnok közösen képviselik a Kallos Cosmetics üzenetét: az önazonosság, a kitartás és a bátorság értékeit. Mindhárman olyan sportágban érték el kiemelkedő eredményeiket, amelyekben hagyományosan nem a női sportolók dominálnak, mégis sikerült áttörniük a sztereotípiákat és a nemzetközi élvonalba kerülniük.

Viviana a párizsi olimpiai aranyérem után elnyerte a világ legjobb női taekwondósának járó címet is. A sportolónő elmondása szerint mindig hitt abban, hogy ő a legerősebb és leggyorsabb – és ez a mentális erő kulcsszerepet játszott sikereiben.

Fontos, hogy megmutassuk: lehetünk egyszerre sportolók és nők, és az önazonosságunkban rejlik az erőnk

– vallja.

Luana számára a kitartás és az önmagunk vállalása a legfontosabb értékek. Szerinte a siker nem a külső elvárások teljesítéséről szól, hanem arról, hogy merjük felvállalni, kik vagyunk valójában. Ezt az üzenetet szeretnék a fiataloknak is átadni, akik sokszor érzik úgy, hogy be kell illeszkedniük a társadalmi normákba, miközben elveszítik önmagukat.

Tamara, aki a közelmúltban a Világjátékokon szerzett aranyérmet, azt vallja:

A siker nem mindig olyan, amilyennek elképzeled. Zavaros. Nehéz. De ha kitartasz, a kemény munka végül meghozza gyümölcsét.

Az ő története jól példázza, hogy a küzdelem és az akadályok legyőzése nélkül nincs valódi diadal.

Erős Antóniával a címlapon megjelent a GLAMOUR szeptember-októberi száma, jönnek a 20 éves GLAMOUR-napok

Erős Antóniával a címlapon megjelent a GLAMOUR szeptember-októberi száma, jönnek a 20 éves GLAMOUR-napok

A Kallos Cosmetics üzenete a valódiságról

A Kallos Cosmetics nem csupán a szépségápolás világában szeretne maradandót alkotni, hanem társadalmi szinten is fontos értékeket kíván közvetíteni. A márka szerint a valódiság az egyik legfontosabb tulajdonság, amit egy nő birtokolhat – legyen szó családanyáról, karrierépítőről vagy sportolóról. Ezért választották ki a három sportolónőt, akik mindannyian ezt az értéket képviselik.

Kovács Zsolt, a Kallos Cosmetics ügyvezető igazgatója szerint Viviana, Luana és Tamara története azt bizonyítja, hogy az önazonos, erős és inspiráló nők mindenhol jelen vannak, és példaképként állhatnak a fiatalok előtt. A kampány egyik legfőbb célja, hogy a fiatal nők lássák: a szépség és az erő nem zárják ki egymást, hanem együtt adják azt a magabiztosságot, amelyre a mindennapokban is szükség van.

A márka termékei kifejezetten úgy készülnek, hogy minden nő számára elérhetők és használhatók legyenek – legyen szó a hétköznapi hajápolásról vagy a sporttal járó megterhelések utáni regenerálásról. A Kallos Cosmetics így nemcsak a külső szépség megőrzésében, hanem a belső erő támogatásában is szerepet vállal.

A legjobb stresszoldó technika, amit valaha kipróbálhatsz: a légzés és földelés

A legjobb stresszoldó technika, amit valaha kipróbálhatsz: a légzés és földelés

Egy magyar márka nemzetközi sikere

A Kallos Cosmetics 1978-ban alakult Budapesten, és mára több mint 40 országban van jelen, vezető kiskereskedelmi partnerekkel dolgozva együtt. A cég kezdetben fodrászok számára kínált professzionális termékeket, majd a lakossági piacon is nagy sikereket ért el. Termékeik fejlesztése és gyártása teljes egészében házon belül történik, ami garantálja a magas minőséget és az állandó innovációt.

A márka célja mindig is az volt, hogy elérhető áron kínáljon professzionális minőségű szépségápolási termékeket minden nő számára. Az új kampány pedig ennek az üzenetnek a tökéletes kiterjesztése: megmutatni, hogy a szépség nem a megfelelésről, hanem az önazonosságról és az erőről szól. Ez az, ami Viviana, Luana és Tamara történeteiben közös, és ami a Kallos Cosmetics küldetésének középpontjában áll.

Inspiráció a jövő generációinak

A sportolónők és a Kallos Cosmetics közös célja, hogy a fiatalok számára is elérhetővé tegyék ezt az inspiráló üzenetet.

A kampány arra ösztönzi a fiatal lányokat, hogy higgyenek magukban, merjenek kilépni a komfortzónájukból, és ne féljenek attól, hogy mások elvárásaival szemben saját útjukat járják. Mert a valódi siker nem a külső elismerésben, hanem a belső meggyőződésben rejlik.

Ez a kezdeményezés nemcsak a sport világában, hanem a mindennapi életben is példát mutat. A három sportolónő bebizonyította, hogy a női erő nem csupán fizikai, hanem lelki és szellemi is – és ez az, ami igazán inspirálóvá teszi őket. A Kallos Cosmetics pedig ezzel a kampánnyal új szintre emeli a szépség fogalmát: az önazonosság, a bátorság és az erő szimbólumává.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

glamour plusz ikon Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)