Szeresd a bőröd. De tegyél is érte! - SKINPOSITIVITY kampányt indít a PHI és az almost 1.618

2021.szeptember.20.

A PHI és az almost 1.618 kampánya neked is szól, mindenkinek szól. Olyan társadalmi problémára hívja fel a figyelmet - a body positivity kampányokhoz hasonlóan – amely miatt nők tömegei szenvednek vagy éppen szégyenkeznek. Életünket megkeserítheti arcbőrük állapotával kapcsolatos aggódás. Ez valóban tömegeket érint, hiszen társadalmunkban a tökéletesség, szépség és a makulátlan arcbőr az etalon.

Szeresd a bőröd. De tegyél is érte! - SKINPOSITIVITY kampányt indít a PHI és az almost 1.618
Fotó: Getty images/Glamour

A kampány azért jött létre, hogy változtasson az emberek arcbőrükkel, bőrükkel kapcsolatos viszonyán, és hogy valós példákkal megmutassa, mennyien küzdenek az arcbőrük egészségéért és szépségért ma Magyarországon.

Elfogadás és cselekvés

A kampány célja továbbá, hogy segítsen mindenkinek annak felismerésében, hogy nincsenek egyedül és vegyék kezükbe bőrük rendbetételét, legyenek tudatosak, hangsúlyozva, hogy a probléma elfogadása csak az első lépés. Nem csak az a fontos, hogy szeresd magad és fogadd el a bőröd és azzal együtt gyakran létező problémát, hanem ezen probléma gyökerének megkeresése és a szervezet működésének rendbetétele. Ezután következhet a bőrnek megfelelő kozmetikumok kiválasztása, és az ideális bőrápolási rutin kialakítása.

Fotó: PHI Cosmetics, Almost 1.618

„Azt valljuk, hogy a legjobb megoldás a bőrprobléma valódi okának gyökerének felkutatása. Ne kenj mindent az arcodra, ami divatos vagy éppen menő, hanem a te saját bőrödnek megfelelő hatóanyagokat találd meg. A rapid megoldások helyett ismerd meg a bőrödet. Mit szeret, mit szeret kevésbé. Lehet valakinek egy hatóanyag csodákra képes, de lehet, hogy neked más válik be. Ne szégyenkezz a bőröd miatt! Nem vagy egyedül!” - mondta el Nagy Leia Tímea a PHI és az almost 1.618 márka képviseltében.

Csapatban az erő

Ennek a szemléletnek a népszerűsítésére egy sokszínű csapat állt össze, akik saját történetük és bőrproblémájuk segítségével szeretnének utat mutatni a hasonló problémákkal küzdőknek.

Fotó: PHI Cosmetics, Almost 1.618

Véleményvezérek:

  • Kovács Eszter / jógaoktató, a Mat ont he Moon alapítója
  • Mengyán Eszter / újságíró, a Holy Duck! alapítója
  • Süle Kati / stílustanácsadó, érett korosztály stílusikonja, oktató és influenszer

A PHI és almost 1.618 márkák csapattagjai és rajongói:

  • Cser Bogi / Mutasd meg bőröd! felhívásra jelentkezett vásárló
  • Mengyán Anikó, Nagy Tímea és Szujó Nóra

Fontos, hogy elfogadjuk azt, hogy mindenkinek van valamilyen problémája a saját bőrével. Lehet, hogy valaki tinédzserkorától kezdve küzd a pattanásokkal, más pedig már gyerekként is ekcémával bajlódott. Lehet, hogy valakinek soha nem volt aknéja, de az első ráncok megjelenése az átlagnál hamarabb jött el. Az is lehet, valaki a közel 500.000 magyar nő egyike, aki a PCOS bőrön megjelenő tüneteivel szenved. Vagy „csak” a nap okozta foltokra keresi folyamatos megoldást és rapid segítségként az alapozót használ minden áldott nap, amikor kilépsz az utcára.

Téged is érint a probléma? Kövesd nyomon a kampányt te is!

Ez is érdekelhet

Earthshot-díj: Vilmos herceg tervei a klímaváltozás ellen

Earthshot-díj: Vilmos herceg tervei a klímaváltozás ellen

G-Test

Az apácák körében tényleg gyakoribb a mellrák?

Az apácák körében tényleg gyakoribb a mellrák?

GLAMOUR-napok reloaded 2021

A GLAMOUR-napok applikációban már elérheted a GLAMOUR-napok Reloaded kuponokat!

A GLAMOUR-napok applikációban már elérheted a GLAMOUR-napok Reloaded kuponokat!