Történeteik alapján, látatlanban választotta ki modelljeit a Dove

2018.október.24.

"A szépség belülről fakad" – ezt a mondatot már ezerszer hallottuk, de többségünk csak legyint rá: ugyan, hogy is hihetnénk ezt el, ha a reklámokban mindig tökéletes alakú szépségkirálynők pózolnak, és a magazinok lapjairól is lapos hasak és kidolgozott vádlik köszönnek vissza?

A gondolat nem alaptalan, azonban a Dove most bebizonyította, hogy számukra valódi jelentést hordoz a frázis. A márka úgy döntött, megkerüli a hagyományos reklámok koncepciót, és valóban a belső szépséget állítja a középpontba.

Legutóbbi kampányukhoz csakis belső tulajdonságaik, személyes történeteik alapján választottak modelleket, anélkül, hogy egy pillantást is vetettek volna külsejükre. A stáb inspiráló történeteik alapján választotta ki a lányokat, akik fejükre húzott kabáttal mentek be a sötét stúdióba, és egészen a fények felkapcsolódásáig nem fedték fel önmagukat.

A modellcsapat igencsak sokszínű: Kayleigh hegyimentőként kockáztatja életét nap mint nap, Alex egyik veséjét adta oda kisfiának, Vivien parkourban feszegeti a határait, Amy pedig a tűzoltást választotta hivatásául.

És hogy miért fontos mindez?

A Dove új kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy a valódi személyiségünket nem a szemünk színe vagy a bőrünk feszessége határozza meg, hanem az az ezer történet, érzelem és erő, amit mélyen magunkkal hordozunk. A kampány résztvevői mind-mind eltérő, csodálatos nők, csupán két dolog közös bennük: amellett, hogy sosem adják fel, mindig a Dove termékeit veszik le a drogériák polcáról.

Ez is érdekelhet

„A nők újítók, okosak, erősek és sok mindenre képesek" - 2026-ra még több nő kap helyet a vezetőségekben

„A nők újítók, okosak, erősek és sok mindenre képesek" - 2026-ra még több nő kap helyet a vezetőségekben

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói