6 napig készült Chapell Roan Szigeten viselt ruhakölteménye, aminek nagyon különleges története van
Chapell Roan zárta az idei Sziget Fesztivál nagyszínpadának programját. A grandiózus színpadkép, a zenekar és a látvány akkor is szórakoztató volt, ha az énekesnőtől csak a kötelező nagy slágert ismerte az ember. Chapell Roan koncertjei híresek arról, hogy valamilyen téma köré szervezi a látványt és a ruhákat, sőt, a közönségnek is megvan a maga feladata. Az idei Szigeten sem volt ez másképpen.
Ezeket láttad már?
Mikor először adott headline koncertet Chapell Roan, kiírta a közösségi oldalaira, hogy a buli témája a legnagyobb slágere, azaz Pink Pony Club. Ő maga is meglepődött, hány ember öltözött a buli tematikájához. Később a Teen Vouge-nak elmondta, hogy a sikeren felbuzdulva a New York-i bulijának is választott témát, ez lett a My Kink is Karma, ami szintén a 2023-as lemezének egyik dala, és ami ugyancsak beiindította a rajongók fantáziáját. Úgy tűnik, hogy nem csak a zene, de ezek a kisebb kihívások is izgalmasabbá teszik a koncertet, ami így nem egy másfél-két órás esemény, hanem az előkészületekkel együtt olyan, mint egy közös utazás a kedvenc énekeseddel.
A Sziget is különleges viseletet kapott
Chapell Roan fellépőruhái mindig okot adnak a találgatásokra. „Szeretek egyszerre csinos lenni, és félelmetes” – mondta, a fő inspirációt pedig a drag queenek és a horror filmek adják számára. A Sziget sem volt kivétel, a díszlet egyszerre emlékeztetett gótikus kastélyra vagy éppen félelmetes temetőre, ahol valamilyen furcsa oknál fogva mégiscsak kedve szottyan az embernek táncolni, és jól érezni magát.
De ami ennél is izgalmasabb, az a fellépőruhája volt, amit Gunnar Deatherage és Christopher Minafo valósított meg. Ők már többször dolgoztak Chapell és stylistja, Genesis Webb ötletein. A mostani azonban már csak azért is volt más, mint az eddigiek, mert mindössze hat napjuk volt arra, hogy összehozzák ezt a többfunkciós ruhakölteményt, amelynek az egyik központi eleme ráadásul egy fotorealisztikus festmény. Önmagában ennek az elkészülése három napig tartott megfeszített munkával, hiszen általában a művész fél évet dolgozik egy-egy ilyen képén.
Itt a lista: ezek voltak a Sziget Fesztivál legjobb szettjei 2025-ben a divatszerkesztő szerint
Nagyon cool koncepció
A divattörténelem, a kreativitás és az önreflexió jellemzi a koncepciót: Chappell többször is megjelenne a ruhán és a ruhában, mindegyikük fején (beleértve a sajátját is) Erzsébet-kori fodrokkal. „A folyamat Christopher által készített egyedi fejszoborrall kezdődött, amelyet aztán 3D-nyomtatással készítettünk el mind a kalaphoz, mind a jogarhoz. Christopher kézzel festette fel az arcot mindegyik darabra, mi pedig tűzvörös hajszálakkal tettük teljessé őket, hogy passzoljanak. Igen – mind a kalapnak, mind a jogarnak megvan a saját kalapja és fodrai.” – mondta Deatherage a fellépőruháról.
A fellépőruha olyan melltartóból, bugyiból, fodros szoknyából és fűzőből áll, amelyek együtt, majd külön-külön is megállják a helyüket, és burleszk életérzést idéznek fel. Ráadásul nem csak az énekesnő, hanem a kisebb Chapell-fejek is ugyanazt a megjelenést viselik, és ha talán a koncertre nem is arra figyeltél, mennyi munka, kreativitás, precizitás és szeretet van ebben a fellépőruhában, most mindenképpen érdemes megnézned galériánk képeit, hogy észrevedd az apró részleteket is.