9 tény Rihanna és a divat kapcsolatáról!

2011.december.8.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Ma este ad koncertet Budapesten a barbadosi származású popsztár.

Rihanna régi kedvencünk, így az utóbbi pár évben jó néhány alkalommal foglalkoztunk vele, hiszen a popsztár eddigi karrierjének alakulásában kisebb, nagyobb mértékben mindig szerepet játszott a divatvilággal ápolt szorosabb kapcsolata. Néhány ilyen fontosabb, vagy esetleg érdekesebb divathoz, szépségápoláshoz kötődő szálat elevenítettünk fel összeállításunkban!

Bizony-bizony, a barbadosi popsztár kislány korában arról álmodozott, hogy felcseperedve majd profi sminkesként keresi a kenyérre valót. Ugyan Ririből már soha nem lesz egy Pat McGrath, de ezt valószínűleg nem is bánja. Egyébként érdekes adalék, hogy ahhoz képest, hogy sminkesnek készült, bevallotta, hogy olyan ügyetlen, hogy még egy körömlakkozást sem tud egyedül abszolválni, és amennyiben nincs hivatalos megjelenése nem igazán szokott sminkelni...

A Gucci kifutóján

8. Rihanna és a Gucci

Később a közösködés egy pereskedés miatt került újra a reflektorfénybe.

7. Divatfotó, videó, pereskedés

Rihanna 2010 Loud című albumának nyitó dala az S&M már témája miatt is kisebb botrányt kavart. A kislemezként csak 2011 januárjában megjelenő szám azonban kétségkívül a videoklipjéről vált ismertté. A popsztár és csapata soha nem titkolta, hogy a klip képi világát az extrém stílusáról ismert divatfotós, David LaChapelle ihlette. A művész azonban nem elégedett meg ennyivel, s beperelte a klipet készítő menedzsmentet, mondván, hogy ellopták a művészi koncepcióját. A per idén októberben a felek megegyezésével zárult, Rihannáék elismerték LaChapelle követeléseit, és fizettek.

6. A lázadó virágszál

5. Egy millió dolláros lábak

Még 2007-ben díjazták Rihanna lábait, méghozzá a Gillette Venus Breeze. A formás testrészt rögvest biztosították is, méghozzá 1 millió dollár értékben!

4. Vörös rúzs

Rihanna legújabb albumának, a Talk That Talk-nak az első bónuszdala a Red Lipstick címet viseli. A vörös rúzsról két dolog is eszünkbe juthat a sztárral kapcsolatban. Egyrészt, az Allure magazinnak nyilatkozva kifejtette, hogy sokkal jobban kedveli a rúzst, mint a szájfényt, mert az utóbbi kevésbé tartós. Másfelől, az is eszünkbe juthat, hogy a Covergirl márka arcaként szinte minden kozmetikai terméket reklámozott már, többek között rúzst is.

3. RiRi az ünnepi arc

A Nivea idén ünnepelte 100 éves születésnapját. A kozmetikai világcég erre az alkalomra Rihannát választotta legújabb, ünnepi arcának. A születésnaphoz kapcsolódó reklámkampányban nem csak a popsztár arca jelenik meg, de California King Bed című slágere is felcsendül az egyik televíziós hirdetésben.

2. Az olasz luxus szerelmese

Miután a Guccival egy ideje szakított a sztár, az olasz luxussal azonban nem szakított végleg, sőt. Nemrég látott napvilágot az Emporio Armani fehérnemű kampánya, majd ezt követte a hír, hogy Rihanna egyúttal tervezőnek is áll, és egy kapszulakollekciót tervez a márkának.

Rihanna legújabb klipje a We found love, újra komoly felháborodást váltott ki, hiszen egy drogfüggő, egymással erőszakosan viselkedő pár hányattatott kapcsolatát mutatja be. Hogy mi a kapcsolódás a divathoz, nos, a videó felvezető szövegét nem más mondja el, mint a híres brit szupermodell, Agyness Deyn!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője