Emily Ratajkowski lenyomta az év legdögösebb kampányát a karanténból
Emily Ratajkowski Inamorata márkája sosem visszafogott stílusáról volt híres, de hát mit is várunk a villantás koronázatlan királynőjétől.
A modell kihasználta, hogy rengeteg ideje van a karanténban, és az év legdögösebb kampányát hozta össze.
Ezeket láttad már?
Az új Inamorata darabok között természetesen elképesztően apró fürdőruhák és a fantáziára nem sokat bízó ruhadarabok vannak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon Emily Ratajkowski (@emrata) által megosztott bejegyzés, Ápr 30., 2020, időpont: 11:25 (PDT időzóna szerint) src="//www.instagram.com/embed.js">
Nagy fenékrázásokkal és villantásokkal debütált az új kampány!
data-instgrm-permalink="https://www.instagram.com/p/B_m_hrAhRmA/?utm_source=ig_embedutm_campaign=loading" data-instgrm-version="12" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> A bejegyzés megtekintése az Instagramon Our Mesh collection is available for preorder @inamoratawoman NOW #10024; I#8217;m so excited to see you all mix and match the prints and swim. This might be my favorite collection ever. Emily Ratajkowski (@emrata) által megosztott bejegyzés, Ápr 30., 2020, időpont: 8:00 (PDT időzóna szerint)
