Michael Bublé felesége fehérneműben csábít!

2012. január 25.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Azt már megszokhattuk, hogy az igazán nagy sztárokat elcsábítják a divatmárkák egy-egy reklámra, most azonban már a családtagok sem kivételek.

A kanadai énekes, Michael Bublé mostanában nem tud hibázni, karácsonyi albuma például elképesztő mennyiségben kelt el, és ha egyszer egy szekér beindul, akkor a családtagok népszerűsége is növekedni kezd.

Bublé bájos neje, Luisana Lopilato persze nem tegnap kezdte a modellkedést, hiszen korábban már olyan cégóriások arca volt, mint a McDonalds, vagy a Coca-Cola. Az argetin szépség a fehérneműre sem most vetkőzik először, már korábban is volt az Ultimo márka arca. Most a Valentin-nap kedvéért pózolt alsóneműben.

Elnézve az eredményt most már biztos, hogy kétszeresen is a sárga irigység eszi meg a pasikat, mert Bublé úgy tűnik, az élet minden területén szerencsés...

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

glamour plusz ikon „Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Most megmutatjuk, mi az a program, ami nélkül nincs „Girls' night” - Íme! (x)

Most megmutatjuk, mi az a program, ami nélkül nincs „Girls' night” - Íme! (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)