Újabb trendi divatmárkák várnak a kedvenc plázádban

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Újabb prémium világmárkák várnak rád az Etele Plaza-ban. Alig egy hónapja ünnepelte születésnapját Magyarország legmodernebb bevásárlóközpontja, amellyel egyidőben két nagy divatmárka is debütált az üzletközpontban, máris újabb prémium üzlettel bővül a kínálat: a Calvin Klein és Tommy Hilfiger márkákat is forgalmazó Roland Divatház itt nyitja meg novemberben legújabb HUGO márkaüzletét. Így az Etele Plaza lesz az első budai bevásárlóközpont, ahol a három nemzetközi ruhamárka legfrissebb kollekciójával egy helyen találkozhatnak a vásárlók. Az üzletek nyitásával az Etele téri üzletközpont egyértelműen Buda új divat desztinációjává vált.

A Tommy Hilfiger mellett sok más nagyon divatos márka üzletét találod meg az Etele Plázában
A Tommy Hilfiger mellett sok más nagyon divatos márka üzletét találod meg az Etele Plázában
Fotó: GLAMOUR

A főváros egyik legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjánál, a XI. kerületben található Etele Plaza számos üzlettel, étteremmel, kávézóval, szupermarkettel, multiplex mozival, edzőteremmel, gyerekeknek készült korszerű játszóházzal, valamint további szolgáltatásokkal és 1300 parkolóhellyel várja a látogatókat immáron több mint egy éve. A széles márka- és termékpalettát, a prémium szolgáltatási környezetet a környék és a közeli hegyvidéki kerületek igényeihez igazodva alakították ki. Ezekről a területekről kényelmesen megközelíthető az üzletközpont tömegközlekedéssel, autóval, de akár gyalogosan is.

Nagyon divatos

Az Etele Plaza stratégiájának fontos alappillére, hogy minél szélesebb választékkal várja a vásárlókat, erősítse prémium kínálatát, és számos nemzetközi márkával színesítse bérlői összetételét, melynek elérésében a három új világmárka üzleteinek megnyitása mérföldkőnek számít. A legújabb divatüzlet, a HUGO, a kifinomult öltönyökről, az igényes ruházatról, parfümökről és kiegészítőkről ismert Hugo Boss márka egyik új irányzata, ami a klasszikus öltönykínálat mellett a fiatalabb, divatra érzékeny célcsoportnak szóló termékeket forgalmaz, hasonlóan, mint az Amerika elsőszámú designer farmereit és ikonikus fehérneműit gyártó Calvin Klein. A Calvin Klein és a sportosan elegáns Tommy Hilfiger üzletek augusztusban nyitották meg kapuikat az Etele Plaza-ban.

A Calvin Klein üzlet is nagy favoritja a hipermodern Etele Plázába látogatóknak

A világszerte márkánként több mint 1000 üzlettel rendelkező hálózatok hazai franchise partnere, a Roland csoport, az Etele Plaza-ban most megnyíló három prémium ruházati boltjával elérte a 23. értékesítési pontot Magyarországon, ugyanakkor egy fontos állomás a cég életében: ez az első alkalom, hogy a budai oldalon valamennyi márkájával egyszerre, egy helyen képviselteti magát, így a legújabb HUGO, Calvin Klein és Tommy Hilfiger üzletkoncepciót hozva el az Etele Plaza kínálatába, amellyel külföldön is kevés helyen találkozhattak eddig a vásárlók. A márkák minden üzlete „tailor made”, hiszen a helyiségek terveinek kialakításánál nem csak az üzlethelyiség, hanem az üzletközpont egyediségét is figyelembe vették a tervezők.

Ősszel is a pink a legtrendibb szín, mutatjuk, hogyan viseld!

Ősszel is a pink a legtrendibb szín, mutatjuk, hogyan viseld!

„A három új üzlet nyitásával ismét egy lépéssel közelebb jutottunk ahhoz, hogy teljes legyen az Etele Plaza bérlői összetétele, hiszen a kezdetektől arra törekedtünk, hogy minden vásárlói rétegnek kínáljunk alternatívát a vásárláshoz. Külön büszkeség számunkra, hogy a 3 világhírű brandet forgalmazó Roland csoport az Etele Plaza-t választotta az új üzlet struktúra bevezetésére, és így egyből három új világmárkával bővült a kínálatunk, melyet terveink szerint már csak „finomhangolnunk” kell.” – mondta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza bérbeadási és marketingigazgatója.

A budai oldal legújabb bevásárlóközpontja így egyértelműen fashion desztinációvá vált, hiszen, ha valaki divat bevásárlásra indul, az Etele Plaza-ban minden fontosabb márkát megtalál. Így a budai oldalon egyedül itt érhető el többek között a Massimo Dutti, a Zara Home, az Oysho, a Tommy Hilfiger, a Calvin Klein, a Hugo, a Replay, a GAP és a Peek and Cloppenburg kínálata. A divat mellett az Etele Plaza egyéb területeken is vonzó felhozatala biztosítja, hogy a vásárlók mindent egy helyen megtaláljanak, legyen szó akár lakberendezésről, ékszerről, sportról, szolgáltatásokról vagy szórakozásról.

Szereted a divatot? Mi is rajongunk érte!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ezek valóban ők? Hatalmasat nőttek Nagy Ervin és Borbély Alexandra ikrei

Ezek valóban ők? Hatalmasat nőttek Nagy Ervin és Borbély Alexandra ikrei

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)