Újabb trendi divatmárkák várnak a kedvenc plázádban

Ez a cikk több mint 6 hónapja frissült utoljára, a benne lévő információk elavultak lehetnek.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Újabb prémium világmárkák várnak rád az Etele Plaza-ban. Alig egy hónapja ünnepelte születésnapját Magyarország legmodernebb bevásárlóközpontja, amellyel egyidőben két nagy divatmárka is debütált az üzletközpontban, máris újabb prémium üzlettel bővül a kínálat: a Calvin Klein és Tommy Hilfiger márkákat is forgalmazó Roland Divatház itt nyitja meg novemberben legújabb HUGO márkaüzletét. Így az Etele Plaza lesz az első budai bevásárlóközpont, ahol a három nemzetközi ruhamárka legfrissebb kollekciójával egy helyen találkozhatnak a vásárlók. Az üzletek nyitásával az Etele téri üzletközpont egyértelműen Buda új divat desztinációjává vált.

A Tommy Hilfiger mellett sok más nagyon divatos márka üzletét találod meg az Etele Plázában
A Tommy Hilfiger mellett sok más nagyon divatos márka üzletét találod meg az Etele Plázában
Fotó: GLAMOUR

A főváros egyik legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjánál, a XI. kerületben található Etele Plaza számos üzlettel, étteremmel, kávézóval, szupermarkettel, multiplex mozival, edzőteremmel, gyerekeknek készült korszerű játszóházzal, valamint további szolgáltatásokkal és 1300 parkolóhellyel várja a látogatókat immáron több mint egy éve. A széles márka- és termékpalettát, a prémium szolgáltatási környezetet a környék és a közeli hegyvidéki kerületek igényeihez igazodva alakították ki. Ezekről a területekről kényelmesen megközelíthető az üzletközpont tömegközlekedéssel, autóval, de akár gyalogosan is.

Nagyon divatos

Az Etele Plaza stratégiájának fontos alappillére, hogy minél szélesebb választékkal várja a vásárlókat, erősítse prémium kínálatát, és számos nemzetközi márkával színesítse bérlői összetételét, melynek elérésében a három új világmárka üzleteinek megnyitása mérföldkőnek számít. A legújabb divatüzlet, a HUGO, a kifinomult öltönyökről, az igényes ruházatról, parfümökről és kiegészítőkről ismert Hugo Boss márka egyik új irányzata, ami a klasszikus öltönykínálat mellett a fiatalabb, divatra érzékeny célcsoportnak szóló termékeket forgalmaz, hasonlóan, mint az Amerika elsőszámú designer farmereit és ikonikus fehérneműit gyártó Calvin Klein. A Calvin Klein és a sportosan elegáns Tommy Hilfiger üzletek augusztusban nyitották meg kapuikat az Etele Plaza-ban.

A Calvin Klein üzlet is nagy favoritja a hipermodern Etele Plázába látogatóknak

A világszerte márkánként több mint 1000 üzlettel rendelkező hálózatok hazai franchise partnere, a Roland csoport, az Etele Plaza-ban most megnyíló három prémium ruházati boltjával elérte a 23. értékesítési pontot Magyarországon, ugyanakkor egy fontos állomás a cég életében: ez az első alkalom, hogy a budai oldalon valamennyi márkájával egyszerre, egy helyen képviselteti magát, így a legújabb HUGO, Calvin Klein és Tommy Hilfiger üzletkoncepciót hozva el az Etele Plaza kínálatába, amellyel külföldön is kevés helyen találkozhattak eddig a vásárlók. A márkák minden üzlete „tailor made”, hiszen a helyiségek terveinek kialakításánál nem csak az üzlethelyiség, hanem az üzletközpont egyediségét is figyelembe vették a tervezők.

Ősszel is a pink a legtrendibb szín, mutatjuk, hogyan viseld!

Ősszel is a pink a legtrendibb szín, mutatjuk, hogyan viseld!

„A három új üzlet nyitásával ismét egy lépéssel közelebb jutottunk ahhoz, hogy teljes legyen az Etele Plaza bérlői összetétele, hiszen a kezdetektől arra törekedtünk, hogy minden vásárlói rétegnek kínáljunk alternatívát a vásárláshoz. Külön büszkeség számunkra, hogy a 3 világhírű brandet forgalmazó Roland csoport az Etele Plaza-t választotta az új üzlet struktúra bevezetésére, és így egyből három új világmárkával bővült a kínálatunk, melyet terveink szerint már csak „finomhangolnunk” kell.” – mondta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza bérbeadási és marketingigazgatója.

A budai oldal legújabb bevásárlóközpontja így egyértelműen fashion desztinációvá vált, hiszen, ha valaki divat bevásárlásra indul, az Etele Plaza-ban minden fontosabb márkát megtalál. Így a budai oldalon egyedül itt érhető el többek között a Massimo Dutti, a Zara Home, az Oysho, a Tommy Hilfiger, a Calvin Klein, a Hugo, a Replay, a GAP és a Peek and Cloppenburg kínálata. A divat mellett az Etele Plaza egyéb területeken is vonzó felhozatala biztosítja, hogy a vásárlók mindent egy helyen megtaláljanak, legyen szó akár lakberendezésről, ékszerről, sportról, szolgáltatásokról vagy szórakozásról.

Szereted a divatot? Mi is rajongunk érte!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Sztárbox: Nem találjuk a szavakat, a harmadik menetben csúnya véget ért Veréb Tomi és Törőcsik Dani mérkőzése

Sztárbox: Nem találjuk a szavakat, a harmadik menetben csúnya véget ért Veréb Tomi és Törőcsik Dani mérkőzése

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Te tudod, mi az a PMS? - Ezek a legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell róla (x)

Te tudod, mi az a PMS? - Ezek a legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell róla (x)

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

Sport és PMS: Mutatunk néhány alapszabályt, hogy egyszerűbbek legyenek a mindennapjaid (x)

Sport és PMS: Mutatunk néhány alapszabályt, hogy egyszerűbbek legyenek a mindennapjaid (x)

Téged is megterhelnek a ciklus előtti napok?  - Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene!  (x)

Téged is megterhelnek a ciklus előtti napok? - Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene! (x)