2013 az olasz divat éve volt!

2013.december.19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Már csak pár nap maradt hátra az évből, és természetesen megszületnek a különböző toplisták, amelyek értékelik 2013-at.

Mondanunk sem kell, hogy a divatvilág is megvonta az idei év mérlegét, tudjuk már, hogy az interneten az olasz divatházak egyeduralkodónak számítanak, Amerikában legalábbis biztosan.

A Google 2013-es statisztikáiból kiderül, hogy az internetezők a Versace divatmárkára kerestek rá a legtöbbet. Az olasz divatház igazán jó évet tudhat maga mögött, hiszen hála Donatella Versace és Lady Gaga barátságának, igencsak sokszor kerültek az érdeklődés középpontjába.

A második helyen az amerikai nők egyik legkedvesebb márkája a Micheal Kors áll a keresések rangsorába, de mint megtudtuk, valójában Roberto Cavalli dicsősége ez is. A Diesel Black Gold talán némi meglepetésre harmadik a Google keresési összesítőjén, a negyedik azonban újra egy patinás olasz márka, a Gucci áll. Az első ötbe még a szupercuki Kate Spade került be.

Az olasz divat erősségét mutatja, hogy az ékszermárkák esetében is itáliai győztese van 2013-nak, ugyanis a legtöbben a Gucci ékszereire kerestek rá idén.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Vigyázz velük, ezek a csillagjegyek teljesen kiszámíthatatlanok!

Vigyázz velük, ezek a csillagjegyek teljesen kiszámíthatatlanok!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője