2013 az olasz divat éve volt!

2013. december 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Már csak pár nap maradt hátra az évből, és természetesen megszületnek a különböző toplisták, amelyek értékelik 2013-at.

Mondanunk sem kell, hogy a divatvilág is megvonta az idei év mérlegét, tudjuk már, hogy az interneten az olasz divatházak egyeduralkodónak számítanak, Amerikában legalábbis biztosan.

A Google 2013-es statisztikáiból kiderül, hogy az internetezők a Versace divatmárkára kerestek rá a legtöbbet. Az olasz divatház igazán jó évet tudhat maga mögött, hiszen hála Donatella Versace és Lady Gaga barátságának, igencsak sokszor kerültek az érdeklődés középpontjába.

A második helyen az amerikai nők egyik legkedvesebb márkája a Micheal Kors áll a keresések rangsorába, de mint megtudtuk, valójában Roberto Cavalli dicsősége ez is. A Diesel Black Gold talán némi meglepetésre harmadik a Google keresési összesítőjén, a negyedik azonban újra egy patinás olasz márka, a Gucci áll. Az első ötbe még a szupercuki Kate Spade került be.

Az olasz divat erősségét mutatja, hogy az ékszermárkák esetében is itáliai győztese van 2013-nak, ugyanis a legtöbben a Gucci ékszereire kerestek rá idén.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)