A 44 éves szupermodell hihetetlenül dögös fehérnemű kampányban

2014.december.19.

Újabban az a tendencia, hogy a nagyhírű modellek helyett inkább a hírességeket választják a különböző divatházak és márkák az arcuknak. Persze ez a trend mindig is erős volt, ám az elmúlt egy évben a szupermodellek nagyon is reneszánszukat élik.

A 44 éves szupermodell hihetetlenül dögös fehérnemű kampányban
Fotó: EllenVonUnwerth/AgentProvocateur

Vegyük csak például a Moschino márkát, vagy a Burberryt - az utóbbi már ebben az évben másodjára kéri fel a 90-es évek nagy neveit, hogy emeljék a divatház presztízsét. Nem véletlen, hogy az angol luxusmárka választása is Naomi Campbellre esett Kate Moss után, hiszen a gyönyörű modell elképesztő formában van mostanság. Olyan jóban ráadásul, hogy a mindig kacér és sokszor határt átlépő Agent Provocateur fehérnemű márka is őt kérte fel legújabb kampányához.

A 44 éves szupermodell a lehető legszexibb fehérneműkben pózol Ellen von Unwerth kamerája előtt a David Lynch Útvesztőben című filmje, valamint a Brian De Palma Alibi test című alkotása által inspirált 2015-ös hirdetésekben.

Kattints a galériára és nézd meg a rendkívül forró képeket a csodálatos modellről:

A 44 éves szupermodell hihetetlenül dögös fehérnemű kampányban Az Agent Provocateur Naomi Campbell szexisségében bízik. Nem véletlenül.

Ez is érdekelhet

5 dolog, amit meg kell változtatnod a szexuális szokásaidon

5 dolog, amit meg kell változtatnod a szexuális szokásaidon

Divat Shoppingtipp

Nincs különbség - Az IKEA hangszóróval, szivárványos táskával ünnepli a sokszínűséget

Nincs különbség - Az IKEA hangszóróval, szivárványos táskával ünnepli a sokszínűséget

Sztárhírek

Mesebeli szerelem: Lékai-Kiss Ramóna és Lékai Máté szerelmi történetével és ajándék szerelmes regénnyel megjelent a GLAMOUR júniusi lapszáma

Mesebeli szerelem: Lékai-Kiss Ramóna és Lékai Máté szerelmi történetével és ajándék szerelmes regénnyel megjelent a GLAMOUR júniusi lapszáma