Elképesztően szerencsétlen nyilatkozattal mutatkozott be a luxusmárka új vezetője

2017. július 11.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Lanvin márka az utóbbi időben nagyon rossz köröket fut, elvesztették a divatvilág egyik legnépszerűbb tervezőjét, és úgy tűnik, hogy a pótlásra nem találtak megfelelő megoldást.

Lanvin
Fotó: Rexfeatures

A francia divatház az egyik legpatinásabb márka, hiszen a XIX. században alapították, és azóta is az egyik legnagyobb névnek számít. A Lanvin élén Alber Elbaz 14 éven át tevékenykedett meglehetős sikerrel. A tervező regnálása alatt anyagilag megerősödött a márka, és visszakapaszkodott a legnagyobbak közé. Amikor Elbaz két éve vette a kalapját, akkor sejteni lehetett, hogy a pótlása nem lesz egyszerű. Ugyan a Lanvin férfi vonalát az egyik legtehetségesebb tervező, Lucas Ossendrijver viszi már 10 éve és legalább olyan nagyot tudott dobni, mint Elbaz a női vonalnál, de a dizájner nem lépett elő az egész divatház élére, valószínűleg mert vagy ő, vagy a tulajdonosok nem bíztak abban, hogy női vonalnál is képes lenne hasonló sikerekre.

Az ikonikus dizájner után végül is egy francia tervezőnő, Bouchra Jarrar vette át az irányítást. Hiába volt azonban rendkívül tapasztalt dizájner, a Lanvin márkánál nem igazán találta a helyét. A divatháznak csak az elmúlt fél évben 23%-kal csökkentek az eladásai, ami nagyon komoly problémának tűnik, így aztán a tulajdonosok nem vártak tovább, hogy Jarrar ráérezzen a dologra, gyorsan megváltak tőle.

Nem sokáig keresgették az utódot, hiszen most bejelentették, hogy új művészeti vezető érkezik, Olivier Lapidus személyében. A neve a divatrajongóknak ismerősen csenghet, hiszen édesapja, Ted Lapidus a ´60-as évek sztárdizájnere volt, aki a mozi csillagainak a kedvence volt, és a The Beatles számára is tervezett néhány azóta ikonikussá vált ruhát. Fia, Olivier a ´80-as években a Balmain márka férfi vonalánál kezdte a szakmát, hogy aztán saját márkát alapítson. Most 30 év után tér vissza klasszikus divatházhoz, az első nyilatkozata azonban finoman szólva sem sikerült a legjobban.

Olivier Lapidus modelljeinek a gyűrűjében a 2000-es években:

Olivier Lapidus modelljei gyűrűjében
Fotó: Rexfeatures

Olivier Lapidus immár a Lanvin új fejeként azt találta mondani, hogy a márkából létre akarja hozni a francia Michael Kors-t. Csak úgy tájékoztatásul, a Lanvin márka alapítási éve 1889, a Michael Kors 1981-ben jött létre, éppen 98 évvel gazdagabb hagyományra tekint vissza a francia divatház, mint az amerikai. Rendben értjük mi, a Michael Kors egy nagyon sikeres, és ismert divatcég, aminek sok rajongója van, (majdnem) elérhető luxust kínál a vásárlóinak, de aligha vitatható, hogy aki tudja, mi az a Michael Kors, az valószínűleg azt is tudja, hogy mi a Lanvin. Ráadásul csak úgy halkan mondanánk, hogy financiálisan például éppen az amerikai cégnél sem felhőtlen az ég mostanában. Lapidus elég furcsa célt jelölt meg a Lanvin márkának, ettől még persze lehet sikeres, de a belépője inkább kínos.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Csak ámulunk! Kamilla királyné még sosem volt ilyen gyönyörű

Csak ámulunk! Kamilla királyné még sosem volt ilyen gyönyörű

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme! A tökéletes esti arcápolási rutin, amitől másnap is ragyogni fog a bőröd (x)

Íme! A tökéletes esti arcápolási rutin, amitől másnap is ragyogni fog a bőröd (x)

Nem tudod, hogyan pakolj be mindent a bőröndbe? - Ezzel a 3 lépéssel biztosan semmi nem marad otthon! (x)

Nem tudod, hogyan pakolj be mindent a bőröndbe? - Ezzel a 3 lépéssel biztosan semmi nem marad otthon! (x)

Ezekre a dolgokra figyelj oda, hogy a nyaralás gondtalan legyen! (x)

Ezekre a dolgokra figyelj oda, hogy a nyaralás gondtalan legyen! (x)

Te tudod, mi a legjobb időpont a nyaralásra? - Most megmutatjuk! (x)

Te tudod, mi a legjobb időpont a nyaralásra? - Most megmutatjuk! (x)