18+

Felnőtt tartalom

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtt tartalom található!

Elkészült az év egyik leggusztustalanabb kampányfotója

2017.június.30.

Megszokhattuk, hogy a márkák egy-egy kampányban képesek mindenféle sokkoló dologra, hogy ezzel is felhívják a kreációikra a figyelmet.

Rombaut szushi cipő
Fotó: facebook

Ezen a téren vannak igazi klasszikus, Tom Ford pályafutása tobzódik a szexuálisan túlfűtött divatreklámokban. Vagy emlékezhetünk a Sisley jó húszéves kokainszívós kampányára is, ami a mai napig annyira erős érzéseket vált ki mindenkiből, hogy időről-időre valaki előveszi. Ugyan a legtöbb márka tisztában van vele, hogy ezeket a kampányokat gyorsan be is tiltják néhány helyen, de addig is bőséges beszédtémát szolgáltatnak, és végül is a lényeg az, hogy a márka neve pörögjön.

Láttad már? A divattörténet legemlékezetesebb betiltott kampányai

A Rombaut márka idén sokat tett azért a kampányával, hogy beszéljenek róla, feltehetően az év egyik leggusztustalanabb reklámfotóját is elkészítették, a fiúk minden bizonnyal kellemetlen emlékként cipelik majd tovább a sneakerével egy kidolgozott testű, meztelen ágyékába lépő nő képét.

A Rombaut a sokkolónak szánt fotói ellenére egy nagyon is szimpatikus vegán cipőmárka, akik a készítésnél az ananászlevélen, krumplin keresztül mindenféle természeteses, újrahasznosított anyagokkal dolgoznak.

Rombaut kampány
Rombaut cipőkampány

Ez is érdekelhet

Tényleg hétféle szerelem létezik?

Tényleg hétféle szerelem létezik?

Tedd & Ne tedd

Rihanna kristályos kismama szettje a legbrutálabb dolog, amit ma látni fogsz

Rihanna kristályos kismama szettje a legbrutálabb dolog, amit ma látni fogsz

Sztárhírek

Lady Szomjas a címlapon, Lakatos Levente új regénysorozatának első részével megjelent a júniusi GLAMOUR

Lady Szomjas a címlapon, Lakatos Levente új regénysorozatának első részével megjelent a júniusi GLAMOUR