18+

Felnőtt tartalom

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtt tartalom található!

Elkészült az év egyik leggusztustalanabb kampányfotója

2017.június.30.

Megszokhattuk, hogy a márkák egy-egy kampányban képesek mindenféle sokkoló dologra, hogy ezzel is felhívják a kreációikra a figyelmet.

Rombaut szushi cipő
Fotó: facebook

Ezen a téren vannak igazi klasszikus, Tom Ford pályafutása tobzódik a szexuálisan túlfűtött divatreklámokban. Vagy emlékezhetünk a Sisley jó húszéves kokainszívós kampányára is, ami a mai napig annyira erős érzéseket vált ki mindenkiből, hogy időről-időre valaki előveszi. Ugyan a legtöbb márka tisztában van vele, hogy ezeket a kampányokat gyorsan be is tiltják néhány helyen, de addig is bőséges beszédtémát szolgáltatnak, és végül is a lényeg az, hogy a márka neve pörögjön.

Láttad már? A divattörténet legemlékezetesebb betiltott kampányai

A Rombaut márka idén sokat tett azért a kampányával, hogy beszéljenek róla, feltehetően az év egyik leggusztustalanabb reklámfotóját is elkészítették, a fiúk minden bizonnyal kellemetlen emlékként cipelik majd tovább a sneakerével egy kidolgozott testű, meztelen ágyékába lépő nő képét.

A Rombaut a sokkolónak szánt fotói ellenére egy nagyon is szimpatikus vegán cipőmárka, akik a készítésnél az ananászlevélen, krumplin keresztül mindenféle természeteses, újrahasznosított anyagokkal dolgoznak.

Rombaut kampány
Rombaut kampány
Rombaut cipőkampány
Rombaut cipőkampány

Ez is érdekelhet

Segítség, herpesz odalent! Mit tehetsz, hogyan kezeld?

Segítség, herpesz odalent! Mit tehetsz, hogyan kezeld?

GLAMOUR Horoszkóp

Heti horoszkóp: kreativitásod előnyös megoldásokat hozhat a héten - január 17-23.

Heti horoszkóp: kreativitásod előnyös megoldásokat hozhat a héten - január 17-23.

G-Életstílus

9 elérhető pénzügyi cél, és útmutató a megvalósításukhoz

9 elérhető pénzügyi cél, és útmutató a megvalósításukhoz