18+

Felnőtt tartalom

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtt tartalom található!

Elkészült az év egyik leggusztustalanabb kampányfotója

2017.június.30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Megszokhattuk, hogy a márkák egy-egy kampányban képesek mindenféle sokkoló dologra, hogy ezzel is felhívják a kreációikra a figyelmet.

Rombaut szushi cipő
Fotó: facebook

Ezen a téren vannak igazi klasszikus, Tom Ford pályafutása tobzódik a szexuálisan túlfűtött divatreklámokban. Vagy emlékezhetünk a Sisley jó húszéves kokainszívós kampányára is, ami a mai napig annyira erős érzéseket vált ki mindenkiből, hogy időről-időre valaki előveszi. Ugyan a legtöbb márka tisztában van vele, hogy ezeket a kampányokat gyorsan be is tiltják néhány helyen, de addig is bőséges beszédtémát szolgáltatnak, és végül is a lényeg az, hogy a márka neve pörögjön.

Láttad már? A divattörténet legemlékezetesebb betiltott kampányai

A Rombaut márka idén sokat tett azért a kampányával, hogy beszéljenek róla, feltehetően az év egyik leggusztustalanabb reklámfotóját is elkészítették, a fiúk minden bizonnyal kellemetlen emlékként cipelik majd tovább a sneakerével egy kidolgozott testű, meztelen ágyékába lépő nő képét.

A Rombaut a sokkolónak szánt fotói ellenére egy nagyon is szimpatikus vegán cipőmárka, akik a készítésnél az ananászlevélen, krumplin keresztül mindenféle természeteses, újrahasznosított anyagokkal dolgoznak.

Rombaut kampány
Rombaut cipőkampány
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez lenne rá a bizonyíték, hogy Katalin hercegné jobban van?

Ez lenne rá a bizonyíték, hogy Katalin hercegné jobban van?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője