Cipőreklámot lopott Terry Richardson

2013. május 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Nem ritka a divatfotózásban, hogy klasszikus, ikonikus fotókat újraálmodnak.

Glamour szerkesztőség
Fotó: GuyBourdin

Az egy-egy híres sztárról készült emblematikus képek újraértelmezésével rengetegszer találkozhatunk. Az olyan stílusteremtő alkotók, mint Helmut Newton, vagy Richard Avedon állandó inspirációt jelentenek a mai napig.

Nos, az öntörvényű fotós, Terry Richardson is úgy tűnik, tiszteli a hagyományokat, hiszen legújabb kampányfotóját nagy elődjétől lopta, vagy fogalmazzunk úgy, tőle vette az ihletet.

Fotó: TerryRichardson

Bourdin legemlékezetesebb képei közül sok a cipőreklámnak készült. A fotós 1967 és 1981 között készítette a Charles Jourdan márka hirdetéseit. Ennek az egyedülálló kapcsolatnak az eredménye volt ez a fotó is, amelyet most Terry Richardson kölcsönzött méghozzá az Aldo márka kampányához. Neked hogy tetszik az új verzió?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Azt sem mondom, hogy senki ne vegyen fast fashion darabokat,  csak tanuljuk meg, mire van szükségünk

glamour plusz ikon Azt sem mondom, hogy senki ne vegyen fast fashion darabokat, csak tanuljuk meg, mire van szükségünk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Te is rendszeresen megfázol? Mutatjuk, mire figyelj! (x)

Te is rendszeresen megfázol? Mutatjuk, mire figyelj! (x)

Ilyen lesz a Valentin napom egyedül, brutálisan nagy adag édességgel (x)

Ilyen lesz a Valentin napom egyedül, brutálisan nagy adag édességgel (x)

Ha ezt a 7 szabályt betartod, búcsút mondhatsz a betegségeknek! (x)

Ha ezt a 7 szabályt betartod, búcsút mondhatsz a betegségeknek! (x)

Hüvelygombás lehetsz a párodtól? Eláruljuk (x)

Hüvelygombás lehetsz a párodtól? Eláruljuk (x)