Ha egy melltartót veszel tavasszal, ez legyen az!

2020.február.18.

Sian Thomas-szal, a 130 éves fehérneműmárka, a Triumph dizájnerével beszélgettünk Berlinben, ahol egy innovatív melltarót, a Fit Smart-ot mutatták be a sajtó képviselőinek.

Sian Thomas az első női vezető tervező a 130 éves cégben. A női szemléletmód ma még fontosabb, mint valaha.

Beszélnél nekünk a melltartó forradalomról, ami zajlik nálatok? Csak kapkodjuk a fejünket, olyan hihetetlen, fantasztikus dolgokkal rukkoltok elő!
Nagyon sok időt szenteltünk arra, hogy a vásárlóinkkal beszélgessünk, és arra a konklúzióra jutottunk, hogy kényelmes, de stílusos melltartót szeretnének, ami mindemellett nagyon jól tartja a mellüket. Fogtuk hát ezeket a kívánságokat, és a Triumph 130 éves tapasztalatát arról, hogyan kell egy testre illő melltartót készíteni, és megnéztük, hogy az új technológiák segítségével, hogy tudunk egy olyan melltartót készíteni, ami tökéletesen ellátja a melltartó tradicionális funkcióját, nagyon jól tart, de közben nagyon rugalmas.

Mik a technológiai újdonságok, amik a Fit Smart-ot ennyire forradalmivá teszik?
Két része van a melltartónak, van egy belső rész, ami egyfajta stabilitást ad a melltartónak és tartja a mellett, majd a külső rész egy 3D-s sztreccs anyag, ami minden irányban rugalmas, egyfajta kötött csipke, majd van egy titkos harmadik rész, belül, a mell alatt, ami szintén rugalmas tartást biztosít. A két textilréteg tökéletesen együtt mozog, lehetőséget ad neked arra, hogy dinamikus mozgás, vagy hosszú viselés után se érezd a melltartót.

Bizonyos értelemben ma sokkal könnyebb divatot tervezni, de más szempontból pedig számtalan kihívás lehet. Kíváncsi lennék arra, hogy érzed?

A legnagyobb kihívás talán az, hogy ma bármi lehetséges, nagyon sok technológiai újdonság, alapanyag elérhető, de még sincs egy megoldás, ami minden kérdésedre választ ad, minden megoldandó problémát megold. Ma a vásárlóra koncentrálva létre kell hozni azt a harmóniát, ami nem olyan, mint a divat régen, hanem egyszerre ad tartást és kényelmet.

Van egy olyan benyomásom, hogy a közösségi média adta gyors kommunikáció, a visszajelzések is alakítják a divatot. Mi erről a véleményed?

Egyrészt nagyszerű, mert bemutatunk egy terméket és azonnal kapjuk a visszajelzéseket, így tudunk korrigálni aszerint, mit éreznek, gondolnak a vásárlók, de azért egy kicsit stresszel is ez a lehetőség.

Hogy választotok színeket egy új kollekcióhoz? A Fit Smart melltartók esetében a pasztellszínek például igen meghatározók. Elemzitek a digitális információkat?
Nincs egy tökéletesen működő módszer arra, hogy tudjuk, milyen színek divatosak a következő, vagy az azutáni szezonban, ebben mindig is volt egyfajta intuitív alapállás a divatban. Persze elemezzük, mely színek fogytak jól az előző szezonban, és mindig egy jól hordható ruhatár van a szemünk előtt, ezért nagyon jók az alapszínek, most is van testszínű, fekete, piros a Fit Smart kollekcióban, de emellett egy hatalmas ugrást érzékeltünk a nude tónusokkal, míg a fehér kicsit kevésbé domináns most a fehérneműk között. A kék, a zöld viszont nagyon népszerű, ami a környezettudatos gondolkodás előretörésének a következménye. Egyre többet gondolunk a bolygónkra, a fákra, az égre, a vízre, és örömmel vesszük körbe magunkat ezekkel a tónusokkal.

Mennyire tartósak ezek a melltartók, és hogyan mossuk őket? Mit tanácsolsz?
A jó dolog a Triumph-fal kapcsolatban az, hogy nagyon magas minőséget kínálunk, tartós használatra tervezünk minden darabot. Nagyon hosszan teszteljük az egyes darabokat, mire megvehető termék lesz belőle. Ez azt jelenti, hogy együtt dolgozunk nőkkel, akik viselik, mossák, viselik, mossák a tesztelés alatt álló darabokat, és erről naplót vezetünk, elemezzük a darab változását, és nagyon őszinte visszajelzéseket kapunk tőlük a viselésről, az érzetekről. A textileket gépekkel is teszteljük, megnézzük mennyire erősek, mennyire rugalmasak, tartósak. Ideális esetben kézzel mosod a melltartóidat, hogy még tartósabbak legyenek, de mint tudjuk ez egy modern nő életében nagyjából kivitelezhetetlen, ezért azt javaslom, hogy alacsony hőfokon most, és ne használj textilöblítőt.

Mádai Vivein a Triumph magyarországi reklámarca, természetesen ott volt a világra szóló bemutatón Berlinben.

Ez is érdekelhet

„1 hónappal az esküvőm előtt derült ki, hogy megcsalt a vőlegényem"

„1 hónappal az esküvőm előtt derült ki, hogy megcsalt a vőlegényem"

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói