Hailey Bieber melltartó nélkül vett fel meztelenruhát, hatalmas feltűnést keltett
Hailey Bieber Párizsban minden tekintetet magára vonzott, amikor melltartó nélkül, egy merész meztelenruhában jelent meg az Yves Saint Laurent divatbemutatóján. A leopárdmintás, testhez simuló miniruha azonnal a fotósok kereszttüzébe került, és a divathét egyik legemlékezetesebb szereplését eredményezte.
Ezeket láttad már?
Hailey Bieber az Yves Saint Laurent 2026-os tavaszi/nyári bemutatójára érkezett a francia fővárosba, hogy megnézze az Yves Saint Laurent új kollekcióját, amely a ’70-es és ’80-as évek glamúr hangulatát idézte meg látványos szabásokkal és légies anyagokkal. A modell azonban nemcsak a bemutatón, hanem az utcán is reflektorfénybe került: rövid párizsi tartózkodása alatt a várost a saját kifutójává változtatta lenyűgöző meztelenruhájával.
Nem vett alá melltartót
Hailey Bieber egy leopárdmintás, testhez simuló Saint Laurent-miniruhát választott az eseményre, amely minden részletében kiemelte alakját. A hosszú ujjú, magas nyakú darabot harisnyával és fényes bőrcsizmával párosította, megjelenését pedig szatén minitáska és ikonikus fekete napszemüveg tette teljessé.
Bár a bemutató a ’70-es és ’80-as évek glamúr hangulatát idézte, Hailey Bieber outfitje külön fejezetet írt a párizsi divathét történetébe. A merész szabású ruhával elérte, hogy ismét fejet hajtsunk kiforrott ízlése és stílusérzéke előtt.
Justin Bieber és Hailey Bieber csókolózós fotójába te is belepirulsz, csak úgy szikrázik a sztárpár között a levegő
Ezt üzeni a divatház
Anthony Vaccarello, a Saint Laurent kreatív igazgatója a Vogue Runwaynek elárulta, hogy a kollekcióval a vintage glamúrt szerette volna újraértelmezni: túlzó sziluettek, gazdag anyagok, bőr és gyűrt nejlon, valamint mély színek uralták a kifutót. „Ő az a nő, aki a radikális bőrből lágyan lép át ezekbe a ruhákba, mégis ugyanaz marad. Nem olyan szelíd, mint amilyennek gondolnánk” – fogalmazott Vaccarello.
Hailey Bieber párizsi megjelenését megelőzően augusztusban kisfiával, Jack Blues-szal ünnepelte a kisfiú első születésnapját, meghitt családi fotókat osztva meg követőivel. Emellett üzleti fronton is kimagasló sikereket ért el: szépségmárkája, a Rhode, szeptemberi debütálásakor azonnal meghódította a Sephora polcait, mindössze 48 óra alatt több mint 10 millió dolláros forgalmat hozva. A márka ezzel az első napon a Sephora amerikai és kanadai üzleteinek forgalmának közel 40%-át tette ki.