Halle Berry és Kate Hudson a Michael Kors éhezés elleni kampányát támogatják

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A világ egyik legsikeresebb divatmárkája az éhezés elleni kezdeményezésének, a Watch Hunger Stop-nak a tizedik évfordulójához érkezett. A programot a a World Food Programme támogatására hozták létre.

Michael Kors a Michael Kors divatmárka által indított Watch Hunger Stop kezdeményezés és kampány támogatói
Michael Kors a Michael Kors divatmárka által indított Watch Hunger Stop kezdeményezés és kampány támogatói
Fotó: MichaelKors

A Michael Kors az Egyesült Nemzetek Világélelmezési programjának (WFP) a támogatására hozta létre a Watch Hunger Stop kezdeményezését, mely a világ élelmiszerhiányos régióiban élő gyermekek iskolai étkeztetését segíti.

Világsztárok csatlakoztak a csodálatos kezdeményezéshez

Idén ősszel a márka a Watch Hunger Stop tizedik évfordulóját óriási ünnepséggel ünnepli. A világraszóló kampány az ENSZ-ben egy fogadással kezdődik, amelynek társszervezői Michael Kors és Cindy McCain, a WFP ügyvezető igazgatója. Halle Berry, aki 2013-ban és 2014-ben csatlakozott Michael-hez a Watch Hunger Stop támogatójaként, szintén jelen lesz az eseményen.

A kampányban az Oscar díjas színésznő mellett Kate Hudson is részt vesz, ahogy a kezdeményezés elhivatott támogatója, Cliff Watts fotós is. Watts 2015 és 2018 között már lelkes támogatója volt a programnak, majd a WFP nagykövete is lett.

Mindkét színésznő meglátogatta a Word Food Programme által támogatott közösségeket, Berry Nicaraguába, Hudson pedig Kambodzsába utazott.

„Nagyon büszke vagyok mindarra, amit a Watch Hunger Stop az elmúlt tíz évben elért. Ez ok az ünneplésre és kihívás arra, hogy még többet tegyünk- mondta Michael Kors divattervező. - Őszintén hiszem, hogy a globális éhezés elleni harcot meg tudjuk nyerni, és hálás vagyok mindenkinek, aki az évek során csatlakozott az ügyünkhöz, beleértve Hallét és Kate-et is. Az együttérzésük és támogatásuk nagyon nagy segítség ahhoz, hogy megosszuk a World Food Programme életeket megváltoztató munkájának üzenetét.

Michael Kors a filantróp

„A WFP egyedül nem tudja megállítani az éhezést - erős, elkötelezett partnerekre van szükségünk, akik csatlakoznak hozzánk ebben a küzdelemben- mondta Cindy McCain, a WFP ügyvezető igazgatója- Nagyon örülünk, hogy Michael Kors személyében ilyen régi szövetségesünk van. Már tíz éve osztjuk az éhezésmentes világ létrehozásába vetett hitünket, és közösen továbbra is esélyt adunk a gyerekeknek egy jobb holnapra.”

A tizedik évforduló alkalmából Berry és Hudson a kampányképen egy organikus pamutból készült órát és különleges kiadású órát visel, ami utalás a legelső Watch Huger Stop órára. A kampány kollekciójához tartozik egy újrahasznosított vászonból készült Tote táska is. A darabokat a Sang Bleu ügynökséggel együttműködve tervezték. A Sang Bleu egy New York-i székhelyű kreatív ügynökség, mely a luxuscégekkel való kollaborációiról híres, és melynek vezetője a tetoválóművész, Maxime Plescia-Büchi. Maxime az együttműködéshez egy futurisztikus grafikát készített, amely egy szív alakú földgömböt ábrázol.

4 nadrágtrend a csendes luxus jegyében, amivel te leszel a legstílusosabb az irodában

Az optimizmus radikálisnak tűnhet, de ez a lényeg

A szív szimbólum - amely Michael meggyőződését jelzi, miszerint "az étel szerelem" - , már gyakran szerepelt a gyakran szerepel a Watch Hunger Stop terveiben, a világos, optimista kék pedig a WFP azonosítója.

A Sang Bleu-nél átgondoltan döntünk arról, hogy mit adunk ki a világnak - mondja Plescia-Büchi - Amikor a Michael Kors csapatával a Watch Hunger Stopról beszélgettünk, az együttműködés értelmet nyert számunkra. Az optimizmus most radikálisnak tűnhet, de ez a Michael Kors márka lényege. A Watch Hunger Stop olyan optimizmust kínál, amely több mint puszta eszképizmus, és azt akartam, hogy a designunk a közösség ünneplése legyen, amely egy jobb jövő építéséhez szükséges."

A Watch Hunger Stop karóra számlapja kék tónusú és egy földgömböt ábrázol az óralap, az óra hátlapjára pedig oda van gravírozva a felirat: "10 Years And Counting" (10 év és tovább számít), mely mutatja a márka elkötelezettségét a WFP-vel való partnerség folytatása mellett.


Galéria

2023.10.07.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

7 pillanat, amikor Palvin Barbara a legnagyobb sztárokat is túlragyogta a vörös szőnyegen

7 pillanat, amikor Palvin Barbara a legnagyobb sztárokat is túlragyogta a vörös szőnyegen

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Őszi divattrendek: ezek a színek hódítanak idén (x)

Őszi divattrendek: ezek a színek hódítanak idén (x)

A stressz tényleg megzavarja a menstruációs ciklust - Mutatjuk, mit tehetsz ellene (x)

A stressz tényleg megzavarja a menstruációs ciklust - Mutatjuk, mit tehetsz ellene (x)

Mondj búcsút a felfázásnak antibiotikumok nélkül (x)

Mondj búcsút a felfázásnak antibiotikumok nélkül (x)

Gyakran fáj a lábad? Teszteltük a Scholl talpbetétjeit és le vagyunk nyűgözve (x)

Gyakran fáj a lábad? Teszteltük a Scholl talpbetétjeit és le vagyunk nyűgözve (x)