Halle Berry és Kate Hudson a Michael Kors éhezés elleni kampányát támogatják

2023. október 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A világ egyik legsikeresebb divatmárkája az éhezés elleni kezdeményezésének, a Watch Hunger Stop-nak a tizedik évfordulójához érkezett. A programot a a World Food Programme támogatására hozták létre.

Michael Kors a Michael Kors divatmárka által indított Watch Hunger Stop kezdeményezés és kampány támogatói
Michael Kors a Michael Kors divatmárka által indított Watch Hunger Stop kezdeményezés és kampány támogatói
Fotó: MichaelKors

A Michael Kors az Egyesült Nemzetek Világélelmezési programjának (WFP) a támogatására hozta létre a Watch Hunger Stop kezdeményezését, mely a világ élelmiszerhiányos régióiban élő gyermekek iskolai étkeztetését segíti.

Világsztárok csatlakoztak a csodálatos kezdeményezéshez

Idén ősszel a márka a Watch Hunger Stop tizedik évfordulóját óriási ünnepséggel ünnepli. A világraszóló kampány az ENSZ-ben egy fogadással kezdődik, amelynek társszervezői Michael Kors és Cindy McCain, a WFP ügyvezető igazgatója. Halle Berry, aki 2013-ban és 2014-ben csatlakozott Michael-hez a Watch Hunger Stop támogatójaként, szintén jelen lesz az eseményen.

A kampányban az Oscar díjas színésznő mellett Kate Hudson is részt vesz, ahogy a kezdeményezés elhivatott támogatója, Cliff Watts fotós is. Watts 2015 és 2018 között már lelkes támogatója volt a programnak, majd a WFP nagykövete is lett.

Mindkét színésznő meglátogatta a Word Food Programme által támogatott közösségeket, Berry Nicaraguába, Hudson pedig Kambodzsába utazott.

„Nagyon büszke vagyok mindarra, amit a Watch Hunger Stop az elmúlt tíz évben elért. Ez ok az ünneplésre és kihívás arra, hogy még többet tegyünk- mondta Michael Kors divattervező. - Őszintén hiszem, hogy a globális éhezés elleni harcot meg tudjuk nyerni, és hálás vagyok mindenkinek, aki az évek során csatlakozott az ügyünkhöz, beleértve Hallét és Kate-et is. Az együttérzésük és támogatásuk nagyon nagy segítség ahhoz, hogy megosszuk a World Food Programme életeket megváltoztató munkájának üzenetét.

Michael Kors a filantróp

„A WFP egyedül nem tudja megállítani az éhezést - erős, elkötelezett partnerekre van szükségünk, akik csatlakoznak hozzánk ebben a küzdelemben- mondta Cindy McCain, a WFP ügyvezető igazgatója- Nagyon örülünk, hogy Michael Kors személyében ilyen régi szövetségesünk van. Már tíz éve osztjuk az éhezésmentes világ létrehozásába vetett hitünket, és közösen továbbra is esélyt adunk a gyerekeknek egy jobb holnapra.”

A tizedik évforduló alkalmából Berry és Hudson a kampányképen egy organikus pamutból készült órát és különleges kiadású órát visel, ami utalás a legelső Watch Huger Stop órára. A kampány kollekciójához tartozik egy újrahasznosított vászonból készült Tote táska is. A darabokat a Sang Bleu ügynökséggel együttműködve tervezték. A Sang Bleu egy New York-i székhelyű kreatív ügynökség, mely a luxuscégekkel való kollaborációiról híres, és melynek vezetője a tetoválóművész, Maxime Plescia-Büchi. Maxime az együttműködéshez egy futurisztikus grafikát készített, amely egy szív alakú földgömböt ábrázol.

4 nadrágtrend a csendes luxus jegyében, amivel te leszel a legstílusosabb az irodában

Az optimizmus radikálisnak tűnhet, de ez a lényeg

A szív szimbólum - amely Michael meggyőződését jelzi, miszerint "az étel szerelem" - , már gyakran szerepelt a gyakran szerepel a Watch Hunger Stop terveiben, a világos, optimista kék pedig a WFP azonosítója.

A Sang Bleu-nél átgondoltan döntünk arról, hogy mit adunk ki a világnak - mondja Plescia-Büchi - Amikor a Michael Kors csapatával a Watch Hunger Stopról beszélgettünk, az együttműködés értelmet nyert számunkra. Az optimizmus most radikálisnak tűnhet, de ez a Michael Kors márka lényege. A Watch Hunger Stop olyan optimizmust kínál, amely több mint puszta eszképizmus, és azt akartam, hogy a designunk a közösség ünneplése legyen, amely egy jobb jövő építéséhez szükséges."

A Watch Hunger Stop karóra számlapja kék tónusú és egy földgömböt ábrázol az óralap, az óra hátlapjára pedig oda van gravírozva a felirat: "10 Years And Counting" (10 év és tovább számít), mely mutatja a márka elkötelezettségét a WFP-vel való partnerség folytatása mellett.


Galéria

2023.10.07.
Vissza a cikkhez

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Még csak 14 évesek, de idővel felforgathatják a teljes munkaerőpiacot: mit hoz majd nekünk az alfa generáció?

Még csak 14 évesek, de idővel felforgathatják a teljes munkaerőpiacot: mit hoz majd nekünk az alfa generáció?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)

Az internet nem játék, légy felelős szülő az online térben is! (x)

5+1 termék, amelyek segítenek túlélni az allergiaszezont (x)

5+1 termék, amelyek segítenek túlélni az allergiaszezont (x)

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)