Rendkívüli intézkedések mellett telt a Budapest Central European Fashion Week

2020.szeptember.19.

Sikerekkel zárult a Budapest Central European Fashion Week: a 2020-21-es őszi-téli kollekciókat bemutató trunk show-k ugyan korlátozott számú közönség előtt zajlottak, mégis eredményesnek bizonyultak: az eseményt szervező Magyar Divat & Design Ügynökség egy pop-up store felállításával tartotta meg a rendezvény értékesítésösztönző jellegét, melyet a divathét ideje alatt naponta több százan látogattak meg. Az esemény szigorú egészségügyi óvintézkedések mellett fogadta résztvevőit.

A Magyar Divat & Design Ügynökség által szervezett Budapest Central European Fashion Week divattervezői eredményesen szerepeltek a hazai közönség előtt: a különleges trunk show-kon bemutatott őszi-téli kollekciók nagy érdeklődésre adtak számot a szakmabeliek és az érdeklődők körében is, melyek során az előadók prezentációk formájában ismertették legújabb termékeiket négy modell közreműködésével.

A rendhagyó rendezvény sokak számára nyitott új távlatokat: a Young Talents show-ban szereplő pályakezdő tehetségek a Budapest Central European Fashion Week-en tartott előadásaikkal kezdték meg a márkalapításra és piacra lépésre felkészítő Young Talents Programot. Közülük többen is felkeltették a sajtó munkatársainak figyelmét, mellyel ismeretséget szereztek maguknak. A hazai és nemzetközi piacokon már jelenlévő márkák - Zsigmond Dora Menswear, Nubu, Artista, Cako, Maison Marquise, Tomcsanyi, Alma Vetlényi, Romani Design, Nora Sarman, VIKTORIAVARGA, Celeni, és az Elysian ugyancsak nagy sikerekkel zárták az eseményt.

Az első Young Talents Program résztvevői nyitották meg a budapesti divathetet

Az első Young Talents Program résztvevői nyitották meg a budapesti divathetet



A szeptemberi budapesti divathét a vírushelyzetre való tekintettel bár létszámkorlát és szigorú egészségügyi előírások betartása mellett valósult meg, ez mégsem állta útját az eladásoknak: az ügynökség egy pop-up store felállításával őrizte meg a divathét értékesítésösztönző jellegét, amely szeptember 20-ig nyitva áll minden érdeklődő előtt a Deák utca 19. szám alatt. Az ideiglenes üzlet egyidejűleg csak korlátozott számban fogadja vásárlóit. A rendezvény ideje alatt átlagosan napi 100 érdeklődő kereste fel a Fashion Street-i pop-up store-t, ahol naponta körülbelül 10-12 eladás történt. Az üzlet fennállásának első napjaiban a pólók és a maszkok iránt volt a legnagyobb a kereslet, de kiegészítőket, kabátokat és ruhákat is előszeretettel vásárolnak az érdeklődők.

Egészen elképesztő kollekcióval rukkolt elő a NUBU

Egészen elképesztő kollekcióval rukkolt elő a NUBU

A Budapest Central European Fashion Week évek óta a tervezők, a piaci szereplők, a szakmabeliek és az érdeklődők találkozásának elsőszámú állomását jelenti, amely egyre közelebb juttatja Budapestet ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosaihoz tartozzon. Az idei esemény számadatai magukért beszélnek: 22 magyar tervezőnek biztosítottunk láthatóságot és több, mint 187 ezer felhasználó kísérte figyelemmel őket a BCEFW Instagram és Facebook-oldalán. A hazai sajtóban szintén nagy médiavisszhangja volt a rendezvénynek: megközelítőleg 100 médium számolt be az elmúlt napok történéseiről – mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezetője.



A szervezők szigorú egészségügyi szabályok betartásával teremtették meg a rendezvény biztonságos lebonyolításának feltételeit: maszkok biztosításával, a helyszín gyakori fertőtlenítésével, illetve kézfertőtlenítők elhelyezésével tettek eleget a higiéniai előírásoknak. Mindemellett a csoportosulások elkerülése érdekében létszámkorlát mellett valósították meg a programokat. A résztvevők egy COVID-nyilatkozat aláírásával vállalták, hogy teljesítik a rendezvény teljes területére vonatkozó előírásokat, amely többek között magában foglalta a belépés előtti testhőméréshez való hozzájárulásukat is.

A legmenőbb hazai dizájner-darabokat vásárolhatod meg az új budapesti pop-up üzletben

A legmenőbb hazai dizájner-darabokat vásárolhatod meg az új budapesti pop-up üzletben

A rendezvény alkalmából felállított pop-up store szeptember 20-ig várja vásárlóit a Deák utca 19. szám alatt minden nap déltől egészen este 20.00 óráig.

Ez is érdekelhet

Kate Middleton is olyan, mint te! Zoom meetinghez Zara blézer

Kate Middleton is olyan, mint te! Zoom meetinghez Zara blézer

G-Életstílus

Munkahelyi zaklatás: te is áldozat vagy?

Munkahelyi zaklatás: te is áldozat vagy?

Divathírek

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?