Dolce Vita Budapesten – a Sugarbird és a Trattoria Pomo D’oro új kollekciója elhozza az olasz életérzést

2025. augusztus 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az olasz életérzés, a stílusos divat és a gasztronómia most egyetlen izgalmas kampányban fonódik össze. A Sugarbird legújabb kollekciója, a Dolce Vita, egy valódi mediterrán utazásra invitálja a divatrajongókat, közvetlenül Budapest szívében. A Trattoria Pomo D’oro-val közösen megálmodott kollekció egyszerre tisztelgés az olasz kultúra és a magyar kreativitás előtt.

Barátok, divat és olasz ízek – a Sugarbird Dolce Vita kollekció hangulatába csöppenve a Trattoria Pomo D’oro teraszán fotó: Kovács Natália/Sugarbird
Barátok, divat és olasz ízek – a Sugarbird Dolce Vita kollekció hangulatába csöppenve a Trattoria Pomo D’oro teraszán fotó: Kovács Natália/Sugarbird
Fotó: Kovács Natália

Az együttműködés a Trattoria Pomo D’oro ikonikus hangulatát és a Sugarbird nőies, karakteres világát ötvözi. A kampányfotók szinte életre keltik a napsütötte olasz utcákat, miközben a kollekció darabjai a szenvedély, az elegancia és a játékos minták harmóniáját sugározzák. Ez a projekt nem csupán divatbemutató, hanem egy életérzés ünnepe – tele ízekkel, színekkel és baráti történetekkel.

Divat és gasztronómia harmóniája Budapesten

Kevés olyan együttműködés születik a divat világában, amely ennyire természetesen és őszintén tudja ötvözni a stílust a gasztronómiával. A Sugarbird és a Trattoria Pomo D’oro közös kampánya pontosan ilyen. A Dolce Vita kollekció nem csupán ruhadarabok sorozata, hanem egy gondosan felépített, történetmesélő projekt, amelyben minden részletnek jelentése van – a színválasztástól kezdve a fotózás helyszínéig.

A koncepció alapját az olasz életigenlés, a dolce vita filozófiája adja. Ez az a fajta szemlélet, amely egyszerre ünnepli a pillanat szépségét, a családi összetartást, az ízek gazdagságát és az élet apró örömeit. Budapest szívében, az Arany János utcában álló Trattoria Pomo D’oro pedig nem csupán egy étterem – sokak számára maga a mediterrán életérzés, amely minden falatban és minden mozdulatban érezhető. A helyszín autentikus hangulatát a kampányfotókon is sikerült megörökíteni: mintha a látogató tényleg egy szicíliai kisvárosba csöppenne.

A fotózáson Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója és tulajdonosa, tudatosan vont be olyan embereket, akik közel állnak a márkához – barátokat, családtagokat, régi kollégákat. Ez az intimitás és személyesség adja a kampány melegségét és hitelességét. A képeken feltűnik Geppo Annoni, a Trattoria társtulajdonosa, aki nem csupán házigazdaként, hanem stílusformálóként is aktívan részt vett a projektben. Mellette felesége, Melinda is modellként mutatta be a kollekció darabjait, ezzel is erősítve a családias hangulatot.

Itt a lista: ezek voltak a Sziget Fesztivál legjobb szettjei 2025-ben a divatszerkesztő szerint

Ahol a kifutó találkozik az olasz konyhával

A Dolce Vita kollekció vizuális világa egyszerre merít az olasz és a magyar kultúrából. Az erőteljes, vibráló minták a Sugarbird korábbi folk-vonalát idézik, miközben az olasz divatházak – különösen a Dolce & Gabbana – által inspirált elemek is hangsúlyosan megjelennek. A csipkék, virágminták, barokkos motívumok és a gazdag színpaletta mind a nőiességet, a szenvedélyt és a karaktert hangsúlyozzák.

Bódi Margó is élvezte az olasz étterem felemelő, vidám hangulatát és a Sugarbird kollekció vidám darabját Kovács Natália/Sugarbird
Fotó: Kovács Natália

Nem elhanyagolható az együttműködés gasztronómiai oldala sem. A kampányfotók hátterében ott vannak a Pomo D’oro pizzabár illatos kemencéi, a kézműves cukrászda édes csodái, a borbár polcain sorakozó különleges palackok. Mindez nem csupán látványelem, hanem üzenet: a divat és a gasztronómia ugyanazon az értékrenden osztozik – minőségen, hagyományon, kreativitáson. Geppo Annoni szavai jól összefoglalják a projekt lényegét: mindkét márka számára fontos az értékmegőrzés és a tradíciók ápolása, miközben nyitottak az innovációra és a modern, friss megközelítésekre.

A Dolce Vita ezért nem egyszerűen egy kollekció, hanem egy hidat képez múlt és jelen, magyar és olasz kultúra között.

A kampányban nem maradhattak el a jól ismert Sugarbird-kampányarcok sem: Tápai Szabina sportos eleganciával, Bódi Margó karakteres stílusával, Farkas Franciska színésznői kisugárzásával és Hajdrik Lotti fiatalos energiájával mind hozzájárultak ahhoz, hogy a kollekció valóban sokszínű és minden nő számára vonzó legyen.

Exluzív interjú Jagasics Majával, akinek az egyiptomi esküvője egy teljes Sugarbird kollekciót inspirált

A Dolce Vita darabjai már elérhetők az online shop-ban, és folyamatosan érkeznek újabb meglepetések. Ez a kollekció nem csupán egy nyári divatélmény, hanem egy meghívás arra, hogy bárki megtapasztalhassa a mediterrán életérzést – akár egy tengerparti sétányon, akár Budapest belvárosában, egy pohár bor és egy tányér frissen készült pasta mellett.

Aki viseli ezeket a darabokat, az nem csupán egy ruhát választ, hanem egy hangulatot, egy életfilozófiát. A Dolce Vita arra emlékeztet, hogy az élet legszebb pillanatai azok, amelyeket stílusban, ízzel és jó társaságban élünk meg. És ebben a Sugarbird új kollekciója tökéletes útitárs.

A Sugarbird következő divatbemutatójára már lehet jegyeket kapni a Budapest Central European Fashion Week-re itt.

true
Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

10 fontos kérdés, amit bátran tegyél fel az első randin, hogy emlékezetes legyen

10 fontos kérdés, amit bátran tegyél fel az első randin, hogy emlékezetes legyen

Kipróbáltuk: íme az airfryer, amiért most minden háziasszony rajong, és nem véletlenül! (x)

Kipróbáltuk: íme az airfryer, amiért most minden háziasszony rajong, és nem véletlenül! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)