Weisz Fanni lett az Intimissimi magyarországi nagykövete!

2017. szeptember 13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az Intimissimi új, #insideandout kampánya világszerte ma indul, mellyel a márka az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra, és itthon most már a gyönyörű Weisz Fannira.

Weisz Fanni
Fotó: Chikán Erika/Intimissimi

Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét. Az Intimissimi új kampánya ezt az üzenetet közvetíti, rendhagyó megközelítést alkalmazva; a kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható. A márka arra kér minket, hogy tekintsünk be ezeknek a hihetetlen nőknek a valódi világába - ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában a nők belső erejéből és karakteréből fakad.

Weisz Fanni nemcsak szépségéről és kifinomult bájáról, hanem rendkívüli sokoldalúságáról és inspiráló, példaértékű személyiségéről is ismert. A siket modell és esélyegyenlőségi aktivista méltó képviselője az előremutató szellemiségű olasz fehérneműmárkának.
"Nagyon büszke vagyok, hogy az Intimissimi új kampányának a részese lehetek. Igazán különleges megközelítésnek tartom a márkától, hogy erős nőket helyezve a középpontba történeteket mesél el, és épp ezért ruhában mutatja be őket" – mondta Weisz Fanni.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Nagyon boldog vagyok, hogy magyarországi nagykövetként részese lehetek az @intimissimiofficial új kampányának! Outerwear Siket Modell, Underwear Intimissimi. #intimissimi #insideandout #happy Weisz Fanni (@realweiszfanni) által megosztott bejegyzés, 2017. Szept 12., 06:49 PDT

Ezt olvastad már? Legyél ott te is az Intimissimi on Ice show-ján Veronában

A kampány túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább a nők erősségei, ambíciói és hiteles személyisége áll ábrázolásuk középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól - ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, a nők ünneplését #insideandout.

Az Intimissimi nemzetközi kampánya megragadja főszereplőinek egyedülálló személyiségét - Magyarországon Weisz Fanni különleges részvételével köszönti a nőiessséget: a márka bemutatja exkluzív melltartó kollekcióját, amely különböző formákon és méreteken keresztül közvetíti az üzenetet, amely szerint a megfelelő melltartóval minden nő magabiztosnak érezheti magát.
Ne maradj le az izgalmas részletekről és a nőiesség ünnepléséről!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Alig ismertünk rá! Így néz ki ma a Viktor Krumot alakító színész a Harry Potterből

Alig ismertünk rá! Így néz ki ma a Viktor Krumot alakító színész a Harry Potterből

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Te tudod, melyik nyári arcápolási rutin a legmegfelelőbb a bőrtípusodnak? - Mutatjuk! (x)

Te tudod, melyik nyári arcápolási rutin a legmegfelelőbb a bőrtípusodnak? - Mutatjuk! (x)

Ha ezt a terméket választod, nem kell többet a sötét karikák miatt aggódnod (x)

Ha ezt a terméket választod, nem kell többet a sötét karikák miatt aggódnod (x)

Tegyél jót a gyerekeknek egy ingyenes szavazattal: most 2,5 millió forintot kaphatnak! (x)

Tegyél jót a gyerekeknek egy ingyenes szavazattal: most 2,5 millió forintot kaphatnak! (x)

Fontos! Ezt a 3 dolgot semmiképp ne hagyd otthon, ha nyaralni mész! (x)

Fontos! Ezt a 3 dolgot semmiképp ne hagyd otthon, ha nyaralni mész! (x)