Skandináv dizájn és stílusos szülőség: Megnyílt az Adinish Showroom Budapesten
A stílusos szülőség új korszakát nyitotta meg Budapesten az Adinish, amely április elején ünnepélyes esemény keretében tárta ki első magyarországi Showroomjának ajtaját. A skandináv dizájn és a modern szülői életforma találkozása egy olyan életmódbeli szemléletváltást képvisel, ahol a gyerekszoba enteriőrje is lehet a lakás dísze. Az esemény nem csupán egy új üzletet jelentett, hanem egy újfajta szemlélet hazai meghonosítását is.
Ezeket láttad már?
A stílusos szülőség immár Magyarországon is otthonra talált, köszönhetően a romániai Adinish vállalat új, budapesti bemutatótermének. A második kerület szívében megnyílt showroom nemcsak prémium gyerekbútorokat és kiegészítőket kínál, hanem egy inspiráló környezetet is azoknak a szülőknek, akik nem akarnak kompromisszumot kötni dizájn és funkcionalitás között. A márka célja, hogy a családi élet kezdete is lehessen esztétikus, fenntartható és egyedi — mindezt a tudatos választás és a nemzetközi tervezői szemlélet jegyében.
Tárgyak, amik stílusossá teszik a szülőséget
Hírességek és népszerű influenszer jelenlétében, egy látványos eseménnyel nyitotta meg első magyarországi showroomját az Adinish. A gyermekes családok számára ezzel nemcsak világhírű márkák váltak elérhetővé hazánkban, hanem egy új életmód-koncepció is. A romániai vállalat alapítói szerint ugyanis a gyermekek érkezésekor elengedhetetlenné váló tárgyak lehetnek egyben egy modern, kortárs otthon designelemei is. Ezt tükrözi a Budapest második kerületében lévő, exkluzív bemutatótér is, amely a cég nemzetközi terjeszkedésének első, de aligha utolsó állomása.
„A tapasztalataink szerint rengetegen vannak, akik a szülővé váláskor sem szeretnék feladni a stílus, az otthoni harmónia és a lakberendezési trendek követése iránti igényüket, miközben a gyermek születése természetesen nagy változásokat hoz az életükbe. A dizájnnak és a funkcionalitásnak ezt az egyensúlyát igyekszünk megteremteni az általunk kínált prémium termékekkel és az inspiráló Showroomokkal” – fogalmazott Adina Foldager, az Adinish alapító-vezérigazgatója.
A cég Bukarest, Kolozsvár és Temesvár után nyitott bemutatótermet Budapesten. Az 500 négyzetméteres üzletben szezononként változó enteriőrrel és személyes tanácsadással várják a stílus és a praktikum ötvözetét kereső szülőket.
Anya vagyok, de néha úgy szeretnék egyedül lenni - szégyelljem magam ezért?
Az Adinish palettáján 35 nemzetközi márka összesen több mint tízezer terméke szerepel, melyek közül többnek is ők a kizárólagos forgalmazói. A budapesti showroomban a holland Joolz ergonomikus babakocsijai, a dán Sebra időtálló gyerekbútorai és a belga Kidywolf kreatív játékai mellett többek közt a Britax Römer, a Leander, az Oliver Furniture és a Kid’s Concept termékei is fellelhetőek.
„A prémium minőség, valamint a dizájn és a funkciók terén támasztott magas követelményeknek való megfelelés mellett a fenntarthatóságot is kiemelt szempontként kezeljük a választékunk összeállításánál. Ennek megfelelően kizárólag a környezettudatosságot és az etikus gyártást szem előtt tartó, a társadalmi felelősségvállalásban is élen járó márkákkal működünk együtt” – engedett betekintést az Adinish stratégiájába az alapító-vezérigazgató.
Adina Foldager a nemzetközi terjeszkedéssel kapcsolatban elárulta, Magyarországot azért választották első külföldi helyszínüknek, mert sok hasonlóságot látnak a román piaccal, ami alapján egyedi koncepciójuk itt is sikeres lehet. Az Adinish terveiben szerepel további üzletek nyitása Budapesten és az ország nagyobb városaiban a következő években, de az itteni tapasztalatokat a későbbi célországok kiválasztásakor is felhasználják majd.
Nézzetek körül az üzletünkben, vagy a webshopjukban, nagyon fog tetszeni nektek, amit találtok!
true