3 könnyű és egészséges nyári reggeli

2021.augusztus.7.

Amikor nagyon meleg van, a legutolsó dolog amit csinálni akarsz, az a főzés. Szerencsére van néhány étel, amit könnyen elkészíthetsz a nagy hőségben, és még rendkívül egészségesek is.

Reggeli
Reggeli
Fotó: Shutterstock
1. Málnás-Joghurtos toast
Banános-joghurtos toast
Banános-joghurtos toast
Fotó: Shutterstock

Piríts kenyeret, (lehetőleg teljes kiőrlésűt) és kenj rá görögjoghurtot. A végén díszítsd málnával, vagy banánnal. Egészséges, és nagyon finom!

2. Fahéjas-túrós/paradicsomos-túrós toast
Túrós-pirítós
Túrós-pirítós
Fotó: Shutterstock

Ehhez is pirítósra lesz szükséged. Kenj rá túrót, majd szórd meg cukros-fahéjjal. Ha esetleg nem kívánnád az édeset, akkor a túróra feltétként paradicsomot és bazsalikomot tegyél. A meleg nyári napokra mindkettő tökéletes reggeli.

Khloé Kardashian ezzel a 3 napos spártai diétával fogyott rengeteget!

Khloé Kardashian ezzel a 3 napos spártai diétával fogyott rengeteget!



3. Zöld-smoothie
Zöld smoothie
Zöld smoothie
Fotó: Shutterstock

Ha nem vagy annyira éhes, vagy esetleg edzés előtt csak valami könnyűt szeretnél reggel, ez lesz a kitűnő választás számodra! Amire szükséged lesz: fél felkockázott uborka, egy maroknyi felkockázott sárgadinnye, 1 evőkanál szeletelt mentalevél, egy evőkanál kókuszolaj, és cukormentes mandulatej. Ezeket turmixold össze, és kész is!

Ez is érdekelhet

Karakteres formák, látványos színek: megérkezett a Furla új kollekciója

Karakteres formák, látványos színek: megérkezett a Furla új kollekciója

G-Életstílus

Alvás előtti meditáció - Működik?

Alvás előtti meditáció - Működik?

G-Test

Férfiak, akik a mellrák elleni küzdelem aktivistái

Férfiak, akik a mellrák elleni küzdelem aktivistái